Min kæreste og jeg har en god forretningsidé som vi har siddet og arbejdet med henover sommeren.
Det drejer sig om nogle specielle høretelefoner til Apple's iPod Shuffle (og nogle "almindelige" til de andre iPods og MP3-afspillere fra andre producenter).
Vi har tegninger liggende af produktet, og har også fundet flere forskellige virksomheder som er interesserede i at producere disse høretelefoner.
Vi ser en god omsætningsmulighed for denne vare, specielt fordi at Apple netop er kommet med deres iPhone, som vi også vil have høretelefonerne til at være kompatible med.
Der er stor konkurrence indenfor dette område, men vi har et unikt design og et specielt produkt, som vi tror vil kunne sælge godt.
Jeg har tjekket markedet, og der findes ingen høretelefoner der minder om vores. Vores Shuffle høretelefoner findes heller ikke på markedet.
Da der netop er kommet nye iPods og iPhone snart vil komme til Europa kunne det ikke være mere oplagt.
Der søges kapital til produktion og evt. markedsføring
Mvh
Jeppe Ishøy
4IDMonkee
|
Det lyder helt genialt men en introduktion af et nyt mærke på det marked er alt for omkostningstungt... Skynd dig at kontakte et eksisterende mærke og præsenter dem for designet.