Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing tips og hjælp til opstart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Patrik lindh jeg er 15 år.
Jeg vil gerne blive iværksætter og jeg ville derfor gerne høre om nogle kendte til nogle, som kunne hoste en hjemmeside for mig. Jeg har ikke så mange penge så helst et lidt billigere men stadig et godt sted:-)
Håber der er nogle som vil hjælpe, og lige smide en kommentar.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 13:39

hej jeg kan hjælpe dig med hjemmeside 30228899 send mig en sms pro hjemmeside mvh michael

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig ville jeg købe domæne og webhotel hos UnoEuro. Det er i hvertfald mit favorit webhotel :-)

- Alexander Larsen

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 14:08

PatrikLindh1998:

Hej mit navn er Patrik lindh jeg er 15 år.
Jeg vil gerne blive iværksætter og jeg ville derfor gerne høre om nogle kendte til nogle, som kunne hoste en hjemmeside for mig. Jeg har ikke så mange penge så helst et lidt billigere men stadig et godt sted:-)
Håber der er nogle som vil hjælpe, og lige smide en kommentar.

Hej Patrik,

Der er mange forskellige billige webhoteller, fx. Meebox, Surftown, one.com osv. Der kan du komme billigt i gang, fra ca. 190-300kr for 1år, afhængig af domænetypen (.dk, .com, .biz osv).

Jeg har selv haft Surftown i en del år med andre domæner, men skiftede til Meebox, da man altid kan få fat på dem. Bare du besøger deres hjemmeside, så er de parat til at hjælpe. Yes

Alternativt kan du overveje http://www.webs.com/ (er på engelsk) Der kan du lave en gratis hjemmeside. Du behøver ikke lave hjemmesiden på engelsk, du må godt lave en dansk hjemmeside derinde.
Deres online hjemmeside program designer er indrettet således, at hjemmesiden du vælger at lave, automatisk bliver optimeret til mobil enheder og tablets. Du skal dog acceptere og kunne leve med, at dit domæne vil hedde: webs.DitDomæneValg.com

Håber du får en hjemmeside du bliver glad for Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)