Hej, Jeg skal have lavet en webshop med et unikt design. Hjemmesiden skal derfor ikke være lavet af standardskabeloner. Jeg har haft adskillige møder med udbydere som tilbyder standardløsninger men med vores krav kan de ikke magte opgaven. Det er for stor en opgave, at omprogrammere standard skabelonerne. Jeg synes det har været meget svært, at finde en udbyder. Webshoppen skal formentlig integreres med C5. Jeg er meget skeptisk overfor disse firmaer, da vi har haft utallige problemer med vores nuværende designer/programmør til vores firma hjemmeside. En kontrakt som var på 4 uger er nu oppe på 8 måneder :s Derfor søger vi en virksomhed som er effektiv, hurtig og giver god kundepleje - da det tilsyneladende er en manglende varer i branchen. Jeg håber i kan hjælpe mig med nogle gode anbefalinger til en udbyder som bygger webshops/hjemmesider op fra bunden integreret med C5?
Med venlig hilsen, |
Hej Daniel,
Du er velkommen til at smide mig en mail på martin@venio.dk vi er netop på trapperne til at lancere en løsning der kunne passe til dine behov- Vi har dog endnu ikke C5 integration men istedet e-conomic. Men det er jo altid noget vi kan tage en snak om.
Lige i grundtræk er vores koncept en standard løsning på lejebasis med et unikt design leveret til hver enkelt løsning. Jeg kan desværre ikke henvise til den korrekte hjemmeside endnu da vi som sagt kun lige er på trapperne med lanceringen og har valgt at tage 10 kunder ind inden vi lancerer helt.