Hej Jeg ´går med tanker om at starte med at handle lidt med specielle cykel dele. Altså importerer delene og sælge dem videre primært I DK. I den forbindelse har jeg fået kontakt til et Amerikansk firma, hvor jeg kan købe delene til fornuftige priser. Vi har snakket sammen I ca. 2 uger via Skype og mail. Firmaet hedder: Bruce Gorden Cycles. Mail: Customer Help Desk <inquirymanager.sales@hotmail.com> Jeg har så bestilt og betalt for en gear gruppe til en Mountainbike, for at se hvordan denne handel ville foregå. (600$) Jeg er så blevet kontaktet af firmaet, som pludselig vil have mig til at bastille et set mere, da deres minimum salg fra deres indkøbsfirma er ændret, så man minimum skal købe to set af gangen. Herefter er jeg blevet noget nervøs for om der er tale om et fusker firma, som bare vil have flere penge ud af mig, og jeg aldrig kommer til at de de bestilte varer. Jeg har stadig kontakt til kunden og snakker stadig med ham over Skype. Jeg har forklaret ham at jeg ikke er interesseret I at bastille mere, før jeg har fået den første ordre igennem, men det kan han ikke få lov til af det firma de køber delene hjem fra, pågrund af minimum bestilling. Denne minimum bestilling kom to dage efter jeg havde betalt delene, så syntes det er noget mystisk. Er der nogen mulighed for jeg kan komme til at kontrollerer om denne leverandør er troværdig? Og hvordan skal jeg forholde mig til denne sag? Håber der er nogen som kan hjælpe med dette. På forhånd tak. Mvh. Lasse Rieks-Pedersen 22529434 / rieksconstruction@gmail.com |
uf for en mail adresse fra hotmail er første indskydelse. Her er en ægte Bruce Gordon Cycles http://www.bgcycles.com/Lasse Rieks:Firmaet hedder: Bruce Gorden Cycles. Mail: Customer Help Desk <inquirymanager.sales@hotmail.com>
Jeg har så bestilt og betalt for en gear gruppe til en Mountainbike, for at se hvordan denne handel ville foregå. (600$)
Jeg synes den anden med hotmail lyder lidt speciel faktisk
vh