Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billederne mister kvaliteten, hvorfor?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan at billederne jeg uploader mister kvaliteten?
Har prøvet med andre billeder dog hjælper ikke.
Hvorfor, hjælp gerne tak? Linkwww.vinduespudserudstyr.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Hvilken størrelse uploader du billederne i? De fleste shopsystemer genererer selv de thumbnails der skal bruges i forskellige sammenhænge.

Hvis du uploader i 2000x2000 pixels og den pågældende algoritme ikke er vedens bedste, så bliver et thumb på 75x75 px også derefter. En god tommelfingerregel er at at uploade i den største størrelse der vises på sitet og ikke mere.

I dit tilfælde er forklaringen dog en anden. Begge logoer er rent faktisk 75x75 pixels, men bliver blæst op til ca. 220x220 pixels. Så tror da pokker de ikke bliver pæne.

Tilmeldt 20. Nov 13
Skrevet kl. 12:12

Hvad gøre jeg for at ændre det?
Hvordan kan jeg ændre pixcels? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30

Fisk! Her må andre hjælpe.

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:02

Hvis du ikke har dine billeder i andre størrelser end 75x75 pixels, så kan du ikke gøre dem større, men hvis du har dem i en større størrelse, kan du ændre den store størrelse til 220x220 pixels. Det kommer jo an på hvilket program du bruger. Hvis du har et stort billede, kan du ændre det til et mindre. Hvis det er i dit wordpress program du mener, så når du uploader dit billede til dit mediebibliotek skal du have lidt større billeder.Du skal i dit Wordpressprogram gå ind under det værktøj der hedder indstillinger og under den medier (den er som regel i venstre side af værktøjerne og nederst). Der står hvilke størrelser du kan uploade og du skulle gerne selv kunne ændre indstillingerne. Dine uploadede billeder skulle gerne være større end dine tumpnail billeder. Du kan også fjerne hakket, så dine billeder ikke bliver beskåret til en bestemt thumpnail størrelse.

Jeg vil lige give dig et foreslag til dine beskrivelser til dine billeder. Sørg for at skrive mere end for eksempel at det er en skinne. Skriv gerne det er en skinne til vinduespudser udstyr og skriv gerne hvad det bruges til. Det er fordi søgemaskinerne skulle gerne lede os hen til dit udstyr også når vi ike kan huske hvad det hedder. Dine billeder skal du navngive med eks. Skinne-til-vinduespudser, eller hvad det nu skal hedde, på den måde gør du det lettere og får flere søge ord der kan ledes til dine produkter. Det er bare et råd. Du har jo et fantastisk link, der siger hvad din side er om.

Venlig hilsen

Wiwica Sommer

Tilmeldt 20. Nov 13
Skrevet kl. 09:51

Kan d hjælpe igen :-)?

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:44

Det kan jeg.