Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nummerplade Søgefunktion

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim

Jeg sad i samme situation, og faldt over dette indlæg. Jeg kan se der blev refereret til ansøgningen til Skat's Motorregister - men hvordan fik du det tilkoblet på WP? Jeg sidder umiddelbart og er lidt lost mht. hvordan jeg skal implementerer det.

Mvh Mikkel

Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Fra  BoardWalk - Dirt / Skate / Snow Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg anbefaler at du får en API adgang hvor det er muligt at trække synsrapporter etc. 

Hvis du skal lave dette selv, hvor dit website trækker direkte fra SKAT FTP, så kommer det til at stille store kompliceret krav til websitet.. 

Jeg har en kontakt som du kan prøve at henvende dig til vedr. denne API adgang - send mig en PM, så sender jeg kontaktoplysninger etc. 

Mvh. Joakim Hansen

BoardWalk 

Dirt / Skate / Snow

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Jacob Lind SEO Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim, jeg læste et gammelt indlæg hvor du søger adgang til motorregisteret. Senere nævner du, at du har fundet en kontakt der kan hjælpe.
Kan du fortælle mig om det at udfylde formularen var nok, eller kan du hjælpe mig ift. en kontakt der kan hjælpe mig med samme udfordring?

Tak på forhånd
jacob

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg rendte på samme udfordring - API gives der typisk ikke adgang til, medmindre man er ret etableret og med et (for skat) anerkendelsesværdigt formål. Jeg har derfor, som den stædige udvikler jeg er, valgt at lave mit eget.

Jeg stiller det til rådighed uden beregning (for et begrænset antal opslag pr. dag - ikke med fortjeneste for øje, men for at sikre at driftsomkostningerne ikke stikker af). Så hvis nogen er interesseret, så smid mig en PB. :)

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Jacob Lind SEO Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Brian, dem kontakter jeg lige.
Er det noget du selv har del i, eller har du tidligere benyttet deres API?

Tak igen
jacob

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob
Nej, jeg kender dem ikke. Jeg mente at der var nogle tilgængelige data fra digitaliseringsstyrelsen og en søgning efter disse data gjorde at jeg faldt over linket til de andre.
Nyd dagen
Vh Brian

Tilmeldt 5. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.tjekbil.dk er meget mere overskuelig end nummerplade.net.
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)