Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside i html5???

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolaj

Grunden til jeg forhørte mig er at jeg som sagt ikke selv kan kode og ville derfor høre hvad jeg skulle sige til en udvikler det evt skal laves. Projektet er ret nyt så jeg vil gerne vente med at brede det ud til jeg er kommet lidt længere, men så skal jeg nok give besked ;-)

Blogger på www.stomien.dk

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:08

Hastoft:
Hej Nikolaj

Grunden til jeg forhørte mig er at jeg som sagt ikke selv kan kode og ville derfor høre hvad jeg skulle sige til en udvikler det evt skal laves. Projektet er ret nyt så jeg vil gerne vente med at brede det ud til jeg er kommet lidt længere, men så skal jeg nok give besked ;-)

Det er bare i orden, ville bare se om det eventuelt var noget jeg kunne hjælpe med. :)

Men normalt så forstår web udviklere næsten altid ens forklaring, eller så spørg de ind til det. Så du skal ikke være nervøs for at der kommer misforståelser, de er normalt meget gode til at finde den rigtige løsning.

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 23:15

Hastoft:
Grunden til jeg ville gøre det på den måde er at jeg slipper for at lave en app til de forskellige telefoner

Og lige præcis der er du på linje med mange andre.
Med HTML5 og især javascript kan du lave en app som kan det du ønsker, udenom diverse stores og deres begrænsninger.
Du er velkommen til at blive lidt klogere hos os på http://www.migrator.dk

Tilmeldt 28. Oct 08
Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er igang med at skrive krav og specifikationer ned så det er lidt mere overskueligt og så må vi se hvad der sker. Skal nok sige til hvis der er noget du kan hjælpe med ;-)

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 23:18

Hastoft:
Jeg er igang med at skrive krav og specifikationer ned så det er lidt mere overskueligt og så må vi se hvad der sker. Skal nok sige til hvis der er noget du kan hjælpe med ;-)

Okay. Du er altid velkommen til at kontakte mig på mail@niluan.dk - Hvis du har nogle spørgsmål. :)

Tilmeldt 28. Oct 08
Skrevet kl. 07:54
Hej Jesper

Det er også det jeg syntes jeg har hørt. Derudover skal man vel heller ikke opdatere flere apps hele tiden.

Ved I om man også på android kan tilføje en hjemmeside til hjemmeskærm så den nærmest ligger som en app

Nogle der har erfaringer med med fx at kodet siden af en person og derefter få en designer til at lave et theme, er det nemt nok?

Vh Tonny

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 10:25

Hastoft:
Hej Jesper

Det er også det jeg syntes jeg har hørt. Derudover skal man vel heller ikke opdatere flere apps hele tiden.

Ved I om man også på android kan tilføje en hjemmeside til hjemmeskærm så den nærmest ligger som en app

Nogle der har erfaringer med med fx at kodet siden af en person og derefter få en designer til at lave et theme, er det nemt nok?

Vh Tonny

Man kan også få hjemmeside genveje ud på hjemmeskærmen på Android :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:27

Hastoft:

Nej, du har kun een kodebase at vedligeholde :-)

Hastoft:

Ja det kan du godt

Hastoft:

Det kommer lidt an på hvordan appen bliver kodet. Vi bruger jQuery Mobile, og der kan themet tilpasses via det der hedder ThemeRoller
http://jquerymobile.com/themeroller/

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)