Hej I dygtige Amino'er! På flere salgsseminarer har jeg nu hørt Podio nævnt. Folk spørger mig ofte, hvad jeg vil anbefale - men netop Podio synes jeg er svær at udtale sig om. Mit eget indtryk er umiddelbart, at det kræver en betydelig indsats for at få Podio til at opføre sig som et "rigtigt" CRM system. Til gengæld er det open source, har masser af udbygningsmuligheder og kan skræddersyes i det uendelige. Men hvad er Jeres erfaringer? Bruger i Podio som CRM? Var det svært? Er der gode ressourcer på området, I vil anbefale? Er Podio det nye "sort"? Hvad mener I? |
Hej Anders,
Jeg går ud fra at du CRM som Customer relationship management?
Jeg bruger i dag Podio som projekstyringsværktøj, og jeg er sådan set rimelig godt tilfreds med det. Jeg savner lidt en lidt bedre håndtering af tasks (opgaver), men ikke noget kæmpe problem.
Hvis du vil have mere konkret info, så lad mig høre hvad du præcist ønsker at bruge det til.
Hilsen Kenneth