Hej. Jeg arbejder i at få importeret nogle aluminum plader fra en producent i Kina. jeg har haft kontakt med producenten og vi har talt sammen frem og tilbage, indtil videre ser det hele rigtig godt ud. Mit spørgsmål kommer dog i det, at jeg er lidt tvivl omkring told regler på dette. Hvad skal der betales for at få varen indført i Danmark? Desuden vil jeg meget gerne høre om evt. transport muligheder, da jeg forsøger at finde den bedste og den billigste. Jeg håber at nogle af jer kan svare på noget af dette, eller måske introducere mig til en jeg kan kontakte, der kan svare på det. Jeg har allerede forsøgt at gøre en masse research, men kan selv ikke finde præcise nok svar. Jeg glæder mig til at høre fra jer! |
Import fra Kina
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
De har diskuteret om dette emne. http://www.amino.dk/search/?s=kina |
Dine vare skal naturligvis indfortoldes når de kommer til Danmark, dette kræver at du er moms og importør registreret. Med hensyn til valg af transport, er der flere muligheder (kurer, luftfragt, søtransport), men det afhænger af mængden af gods og hvor hurtigt du skal have varen hjem. Er der tale om tynde plader er det meget vigtigt at du er en tilstrækkelig holdbar emballage så varen ikke bøjes. Har du nogen oplysninger om godsmængde og mål på godset.
Mvh Ravn |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)