Kære medAminoer
Jeg sidder her og er ved at skrive handelsbetingelserne for mit nye lille webhotel firma og er nu nået til "trafikken" hos os kommer det ikke til at hedde "fri trafik" , der kommer til at være nogle rimelige trafikgrænser... min resarch viser mig at det ikke vil kommetil betyde noget for mere end 95% af privatkunderne, de fleste private's hjemmesider trækker stortset ingen trafik. mit spørgsmål er: hvor kan man formulere det på en måde så folk ikke betragter det som en begrænsning, når nu de er vant til at det generalt hedder "fri Trafik" hos alle udbydere?
Nr. 2 ting er at der i vores betingelser kommer til stå at alle abonnementer áutomatisk udløber efter 1 år, ville det virke forkert at udsende en faktura ca 1 mdr før udløb, og efterfølgende en par venlige reminder optil udløb????
|
Hej
Man må ikke binde kunderne et år ad gangen, alene der løber du ind i problemer med forbrugerklagenævnet.
Det skal KLART og TYDELIGT fremgå, at et abonnement kan ophæves til enhver tid, med tilbagebetaling af resterende indbetalt beløb, som kunderne måtte have ved opsigelse før tid
Mogens
Easy Webhost