Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site til booking af DJs - hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke om nogen af jer måske allerede har hørt om DJroom.dk? Det er vores nye online koncept, som gør det nemt at booke en DJ/Mobildiskotek på nettet. Samtidig giver det også de danske DJs og mobildiskoteker mulighed for at markedsføre sig samlet - og i flok til billigere penge. Vi (undertegnet og firmaet Fairweb Aps) har brugt 1½ år og snarrt 300 timer på at udvikle sitet, og vi er lidt stolte af det :) Besøg os på http://djroom.dk - vi vil være meget taknemmelig, hvis I vil give lidt feedback på sitet/konceptet. Hilsen
Thue 

Med venlig hilsen
Thue Nielsen

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side - Den kan I godt være stolte af! :) 

Hvor længe har den været oppe? Kan set at I har ret mange DJ's allerede :)

 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Daniel :)

Den har været online i ca. 3 uger. 

Med venlig hilsen
Thue Nielsen

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske I skulle lave noget hvor man kan se bedst bedømte DJ's, og eventuelt søge efter alder :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 19. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GetOn! Vildt fedt site I har jer :)


Jeg har fået en virksomhedside, der er baseret på "indhent tre tilbud", og i den forbindelse ville jeg høre jer om hvordan man sætter sådan et site op. Hvordan laver man et system, som kan sende en opgave ud fra kunde til alle de tilknyttede partnere? Du må meget gerne kontakte mig på min email adresse: davidbentzon@gmail.com eller blot sende en PM her på Amino.

/David

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor modtager man 3 tilbud? Hvorfor ikke lave en oversigt over hvilke dj's der opfylde kravene til kunden og så lade dem læse beskrivelser og anmeldelser. Hvis man f.eks. skal holde bryllup så vil man måske gerne have 20 forskellige dj's at vælge imellem så man kan vælge den med den profil som passer til ens ønske om en fest. Lad eventuelt dj'sne vælge 2 eller 3 katagorier så de er tvunget til at vælge de festtyper de er allerbedst til. Og lad folk skrive anmeldelser som gør det endnu nemmere at vælge det bedste match til ens fest.

Jeg havde engang en lignende side hvor jeg havde stor succes med at fremhæve de dj's og diskoteker som linkede til siden. Det gav en hel masse links, og derigennem en god placering i google, som igen skabte en masse besøgene.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fornuftigt website. Fedt at se i allerede har så mange DJ's med.

Jeg vil huske på jeres site såfremt jeg skal bruge et mobildiskotek i fremtiden! 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det ser rigtig fornuftigt ud! Jeg falder lidt over at man ikke kan søge efter musikstil. Nogle events kræver måske at DJ'en har god erfarring med f.eks. housemusik, eller 80'er. Det var i hvert fald noget i kunne overveje at føje med på formularen.

Jeg forstår heller ikke helt den med de 3 tilbud, men det er åbenbart den nye dille. :) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)