Der er mange gode indlæg på amino med råd til webshop-ejere, men de fleste drejer sig om webshops med salg til private.. Læg et stykke chokolade til kunden i pakken, pak det ind som en gave osv. holder ikke helt, når man skal sende en palle papkasser.. Men hvad er dit bedste råd til webshops du handler i professionelt? Ud over leveringstid og pris - Hvad er så det vigtigste for dig? Hvad har fået dig til at vælge din nuværende emballage leverandør - Er det fordi du kender navnet, fordi de giver mængderabat, fordi de har en lækker hjemmeside, fordi de har nogle specielle produkter..? |
Mine leverandører skal levere hurtigt, helst gerne inden jeg selv ved jeg har brug for det. En mulighed for dig var måske at lave et koncept hvor du stiller 5 paller (eller hvor meget du nu vurderer kunden har brug for) ud til kunden og så betaler efterhånden som kunden får brug for det. Hvis der går for lang tid uden salg fra kunden kan du hente pallerne igen...det giver måske lidt mer-omkostninger i din ende men tilgengæld ville jeg værdsætte at jeg havde minut-minut levering.
Det ville være en afgørende parameter for mig.