Hej alle Jeg beklager den noget vage overskrift, jeg vil forsøge at uddybe her. Denne bøn om hjælp er på vegne af en veninde, som har spurgt mig til råds. Hun er lige nu i gang med at læse til pædagog, men i fritiden bruger hun meget tid på at hækle. Hækling er ikke lige min spidskompetence, men hun skulle eftersigende være ret dygtig. Det har derfor også kastet en del forespørgelser af sig fra klassekammerater, praktiksteder, venner og familie. Mange flere end hun nogensinde vil have mulighed for at kunne lave, samtidig med at studiet skal passes. Hun laver selv sine egne opskrifter, og synes derfor det kunne være sjovt at undersøge muligheden for at få produceret sine ting, hvilket er derfor hun kom til mig for hjælp. Jeg håber derfor at nogle af Danmarks skarpeste forretningshjerner kan hjælpe hende videre i processen. Jeg søger derfor inputs på flere ting, men først og fremmest vil kontakter til en mulig producent blive taget imod med kyshånd. Ordrestørrelsen vil selvfølgelig ikke være kæmpe stor i første omgang, så for at det skal kunne betale sig økonomisk tænker jeg at man nok skal kigge mod Asien eller Østeuropa, er det helt forkert? Jeg er som sagt ude nogen som helst erfaring på området, og der vil derfor givet vis komme flere spørgsmål såfremt der skulle findes en hjælpsom Amino. Resume: Ønske om information og hjælp til mindre parti af hæklede vare. På forhånd tak for hjælpen, og skyd endelig hvis der skulle være spørgsmål. Mvh Rasmus Larsen |
Information og hjælp til hækle produktion
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)