Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitness tøj - til en overkommelig pris for sidste køber.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Design by Dorfer Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er :)

Ja nu kommer der endnu en side om tøj… GAAB…

MEN, jeg har en tanke om at få lavet noget fitness tøj, som gerne skulle starte med logo på en tshirt og undertrøje til mænd og en top til piger.
Da det er til fitness/motion, har jeg en idé om at det skal være meget lidt elastisk stof, her tænker jeg ikke på de der Nike shirts hvor der sidder helt skin tight, men noget som giver en flot pasform, altså sidder tæt de rigtige steder som, arme, og brystkasse. Mener det hedder polyester, men det er her at DU kommer ind. :)

Søger ikke de der standard shirts hvor man ikke kan tage armene overhovedet og de så kommer over maven - håber folk er med indtil videre ;)

Alt sammen er en selvfølgelig en begynderfase og kunne godt tænke mig at spørge ind til priser osv. Der er mange som kræver et stort oplag før at det kan blive billigt, men det skal selvfølgelig kunne betale sig for mig også at sælge den videre til en lav pris. Til at starte med er logoet bare i 100% sort

Jeg har ikke noget krav om hvor i verden det bliver lavet, bare at pasformen er fin.

Senere hen kunne jeg godt tænke mig af udvide det til Hoodies, sweatpants, drikkedunke osv…

Min baggrund er Mediegrafiker, så tænker at der skal komme madopskrifter og andet lækkert i pakken, i sidste ende.

Håber der er nogen som kan hjælpe og mange tak for jeres tid!

De bedste hilsner

Nico Dorfer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)