Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave en onlineshop til os?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Vi søger en person eller et firma der kan lave os en funktionel og lækker online shop med eget cms-system. Endvidere kan det også blive aktuelt at vi skal have lavet en firmaprofil hjemmeside.

Shoppen skal opkobles med PBS og have flere sprog og valutamuligheder.

Du/I må gerne være nystartede og lade vores sites blive en del af jeres referencer.

Shoppen må gerne bygges op omkring en skabelon, men skal ikke være en standard oc-commerce site.

Prislejet må ligge på 3000-5000 kr. pr. site

Hvis i kender venner, firmaer eller andre i tror der kan fuldføre opgaven er i meget velkomne til at skrive

Alle forslag er velkomne Smile

Mvh Casper Hinding

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:02

Hej Casper.

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på mn@gano.dk så kan vi snakke lidt om dine muligheder for en webshop hos os.

Vi er i øjeblikket i gang med at designe nogle webshops, så det vil være muligt at få nogle screenshots af arbejdet hvis du har lyst. Shopsystemet vi bruger er hverken dandomain eller scannet, men et system udviklet af en af vore samarbejdspartnere og vi laver alle webshops i tæt samarbejde med dem, så derfor er vi meget inde i systemet..Vi kan skrædersy shoppen præcis så den passer til dig...Prisen ligger på omkring de 5.000 + moms,,,og det er så uden hosting, pbs og betallings gateway. Men som sagt kontakt mig, så kan vi tage en snak om det.

God aften.

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 21:05

Hej Gano

Tak for dit svar, har faktisk lige taget et kig på din hjemmeside.

Jeg skriver en mail eller giver dig et ring i morgen :)

Mvh Casper Hinding

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:07

Du kan ikke få udviklet noget som helst for 5000kr, vores billigste vi har lavet indtil videre har kostet 25.000kr og det var tilpasning af en OsCommerce shop. Du kan nok godt få en webshop for 5.000kr men det bliver som du siger et standard system.

Hvis du skal have lavet det du fremlægger der snakker vi et sted mellem 50 og 75.000kr hos os, men hvis det har interesse skal du være velkommen til at hive fat i os :)

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:11

Hej Casper

Jeg kan tilbyde jer en Joomla / Virtuemart -løsning med unikt design (el. template), flere sprog, valutamuligheder, SEO-urls mm. Alt i alt én vaskeægte CMS/shop-løsning. Hvis I er interesserede, så kast mig én mail: amino [a/] inetactive.dk.

InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:14

Jeg burde nok lige rette mig selv her...når jeg skriver omkring 5.000 så mener jeg at det er for en webshop men de gengse funktioner...Det er klart at hvis du skal have flere sprog, og forskellige valuta på shoppen så løber prisen op...sorry, min fejl. Og grunden til at det er så billigt pt. er netop at vi ikke har lavet så mange webshops endnu, og derfor tager vi gerne nogle opgaver ind, til en lavere pris end man ellers ville kunne få lavet en webshop til.

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:16

5.000 holder ikke langt - men jeg vil mene, at det kan sagtens gøres billigere end 50-75.000, alt efter hvor høj kvalitet der ønskes :-) Umiddelbart vil jeg sige en 20-25.000 og opefter.

Hvis det er et krav, at budgettet skal være 3.000 - 5.000, skal i nok ud og finde nogle folk, som arbejder med webudvikling ved siden af deres normale jobs - tror jeg. Jeg vil ikke helt udelukke, at det kan lade sig gøre, at finde profesionelle folk til dén pris ;-) Men i så fald, kender jeg desværre ikke til dem.

Prøv eventuelt at kigge rundt her på Amino - der er masser af dygtige webbureauer...

www.nfdesign.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:12

Ellers tag et kig på www.web-creation.dk de sælger en oscommerce inkluderet en template fra templatemonster.com samt justeringer. - Jeg vil tro du kan få det i den prisklasse du er ude efter - uden at vide det med sikkerhed.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)