Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD ØNSKES PÅ KOMPLET WEBSHOP I SHOPIFY.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 14:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude.

Jeg søger nogen der er dygtige til at sætte en shopify shop op, hurtigt og effektivt. Er det dig, eller kender du nogen der kan hjælpe med dette så lad mig endelig høre fra dig!

Jeg er på udkig efter nogen der skal bygge hele shoppen. Det skal ske selvstændigt, men selvfølgelig under vejledning. Det er vigtigt du har erfaring så du formår at gøre det hurtigt, godt og effektivt. Afhængig af aftalen snakker vi om at få lavet mellem 1-5 shops, så har du tiden og kræfterne - eller kender nogen der har, så lad mig høre nærmere. :)

PS. Shoppen skal bygges i Shopify og der er ikke noget til hindring for at benytte templates. Glæder mig til at høre fra dig!

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:42 | Låst

Hej Esben,

Kontakt mig gerne på Emil@simpelmedia.dk.

Så kan vi finde ud af noget, vil gerne hører mere :-).

Mvh Emil Christoffersen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
antiduplicate-random:846

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)