Hej. Jeg studerer jura ved KU og sidder inde med en ide, som jeg mener, har et rigtig stort potentiale. Jeg ved, at man nu skal uddybe "for alle tror jo, at deres ide er det næste facebook". Ideen er kort fortalt en online website baseret løsning for alle virksomheder, der har noget at sælge (hvilket virksomheder typisk har) for at sælge mere. Dét må lyde som sød musik i folks øresnegle! Og det er sådan det forholder sig. Det er faktisk ikke den dybe tallerken det her, men det er absolut åbenlyst og et spørgsmål om tid, før det går op for en anden at udvikle ideen. Så, da jeg er god til jura og ikke computer teknik, søger jeg en programmør, der vil være med i dette projekt mod at få del i ejerskabet. Jeg kan ikke tilbyde løn og det ved jeg mange vil finde kritisabelt. Så jeg søger en, der mener, at han har mulighed og overskud for at investere sin tid i det her, fordi at han også kan se, at det er en brand god ide! Alternativt søger jeg en investor, der har mulighed for at investere 100.000 kr.
Jeg håber at høre fra rette vedkommende.
|
Findes der en programmør der arbejder mod anpart?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)