Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der har evner med programmere

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja men det vil jo kræve man har adgang til nettet hele tiden??

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

projectx:
ja men det vil jo kræve man har adgang til nettet hele tiden??

Det bestemmer I ganske selv. Wifi er bare en kommunikationsprotokol. Nogen bruger den til at kommunikere med en router, hvilket forbinder dem til nettet. Hvis I bruger den til at kommunikere med et par briller, vil ingen løfte et øjenbryn over den anvendelse. Det vil ikke være det særeste wifi er blevet brugt til. Man kunne også forestille sig, at der måske var andre der kunne tænke sig, engang i fremtiden, at levere indhold til jeres briller, og så er det jo fint hvis de kan snakke direkte med tredieparts server ude på nettet, via en router.

Igen er mit råd, få det centrale koncept til at fungere, og tag alle detaljerne med protokoller, interfaces og lignende senere. Det er også sjovere, at se ens idé i praksis, fremfor på en masse papirer. Jeg har selv gennem det seneste år, udarbejdet et Proof of Concept på en løsning, baseret på små tags som skal kommunikere med en computer, over afstande på op til 100 meter. Indtil videre er mine "små tags" gamle Android-enheder, forbundet til små billige PMR radioer. Elegant tapet sammen med gaffertape. Men det virker, og demonstrerer at idéen kan fungere i praksis.

Smil

/Anders

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)