Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Hjælpende Hånd! Hvordan får jeg sparket det ordentligt igang?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har i lang tid haft et stort behov/lyst til at lave noget hvor alle kunne hjælpe hinanden på alle mulige tænkelige måder uden der behøver være penge indblandet i alt.

Jeg fik stor inspiration fra Hverdagenes Helte.

Jeg har nu startet et projekt, som jeg håber skal kunne komme til at køre "helt automatisk" på et tidspunkt. Jeg har lavet en "synes godt om" side på facebook hvor folk så kan hjælpe hinanden med alt muligt.

Det kan være noget med at folk hjælper hinanden med ting de kan finde ud af som andre ikke kan finde ud af, hvor folk med lidt ekstra overskud i hverdagen har lyst til at hjælpe andre som ikke har så meget overskud.
Det kan være jeg hjælper Fru Olsen én gang om måneden med at handle stort ind, fordi hun ikke selv kan løfte de tunge vare.
Det kan være en lille familie der har brug for hjælp til at få kørt ting på lossepladsen en søndag eftermiddag.

Alt mellem himmel og jord, hvor folk mener de kan hjælpe.

Jeg har lidt forskellige spørgsmål.

Mon man kan søge tilskud til sådan et tiltag til fx. reklamer og sådan noget, så vi kan få spredt budskabet?
Nogen herinde der kunne finde på at sprede budskabet i deres by?
Måske I har nogle idéer til hvordan vi kan gøre projektet lidt mere spændende for folk til at være en del af?

Har du ekstra overskud i hverdagen og en lyst til lidt frivilligt arbejde? Vi mangler "formidlere" i din by og omegn.

- En Hjælpende Hånd

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

et meget sympatisk projekt :-)

Du kan jo søge nogle puljer og fonde, men spørgsmålet er om det virkelig er penge du har brug for til projektet.

Jeg tror at facebook er det helt rigtige medie. Opret en gruppe på facebook, man kan tilmelde sig. Del dine opslag fra synes godt om siden med dine venner og få dem til at dele det. Hjælp nogen eller få nogen du kender til at hjælpe og fortæl "den gode historie" om hvordan Fru Olsen fik hjælp med indkøbsvarerne i korte indlæg på facebook og del del del!

Har du ikke et link til din synes godt om side? Læg den her i tråden på Amino, måske er der nogen der vil synes godt om den og dele med deres venner :-)

Held og lykke med det!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)