Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge ens reklamepladser ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg driver en nyhedsportal for en sport  og jeg er den førende inden for denne sport. Desværre tjener jeg ikke nok på siden til at jeg kan udvikle den nok. Og jeg har derfor gået med tanker på hvordan jeg kan få afsat mine reklame pladser.

Jeg er så kommet på den ide at det måske kunne være noget at sælge pladserne og muligheden for reklame på siden til en som laver meget Affiliate marketing. Min tanke er at han/hun får xx antal pladser samt mulighed for at have reklame i nyhederne, for en fast pris pr. år.

Nu vil nogen måske mene at jeg selv kunne dette, men da jeg ikke har den store indsigt i hvordan dette gøres bedst og det ikke er den måde jeg hidtil har solgt reklame pladser på, tænkte jeg at det kunne være smart at sælge ens pladser og så kunne have fokus på at udvikle siden. Siden har omkring 1000 daglige unikke besøgende og dette tal kan stige såfremt der er flere midler til at lave tiltag.

Tror i min ide var noget jeg kunne sælge ? og hvor gøres dette hvis det er ? findes der sider som køber ens reklame pladser ?

MVH Dan

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)