Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal en faktura være udspecificeret??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber i vil hjælpe med et spørgsmål.

Skal en Faktura være udspecificeret eller må den godt være med en aftalt fast pris??

Ex Rydning af træer efter storm - xxxx kr

Og ville fakturaen vær ok hvis denne skulle videre til evt forsikringsselskab?

Mvh Bjarne

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan her læse om de genelle KRAV TIL FAKTURA 

Jeg vil mene din beskrivelse med Rydning af træer efter storm, fast pris aftalt kr xxxx eksl. moms og derefter momsbeløbet og samlet beløb vil række fint for det punkt MEN - mig bekendt kan trærydning i private haver udløse håndværker fradrag, og jeg ville TRO det også var tilfældet for sådan et tilfælde og så skal regningen deles i materialeforbrug og arbejdsløn (jeg har dog ikke checket håndværkerfradrag så kun lige efter hukommelsen)

Nu er er med på at dette åbenbart er til forsikringen, men det er usædvanligt at forsikringen som sådan betaler hvis det bare er væltede træer i sig selv. Det kan dog sagtens være tilfældet her, og så er håndværkerfradrag jo ikke aktuelt, så det var bare en generel bemærkning

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

På pletten som altid - mange tak Cookie :o)

Ja i dette tilfælde er det en forsikringsskade - træer er væltet ned på en udebygning, men ellers kan jeg godt se ihht håndværkerfradraget da skal arbejdsløn og materialer være hver for sig, men igen kunne arbejdslønnen vel godt stå som fast pris.

Tak igen :o)

Bjarne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)