Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sælge din hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino´s.
 
Har du et website som du ikke længere har mod på at drive videre, eller ønsker du at komme videre til din næste idé, så kan det være jeg gerne vil købe dit website.
 
Jeg er interesseret i at købe eksisterende websites (ikke erotik eller gambling). Vigtigt er det at sitet er etableret og at der er trafik...
 
Skriv gerne en PM her, eller kig forbi www.sitesellers.dk - dér er en formular til formålet.
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.  
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god ide.

Men ligner det ikke en smule Jubii eller er det bare mig? :)
 
Derudover synes jeg din google reklame i bunden er grim og hænger slet ikke sammen med designet, jeg synes du skal integrere dem bedre hvis du vælger at bruge dem.
 
Men god vind med ideen.
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tak for feedback - og jo, det ligner nok Jubii lidt, men det er såmænd et standarddesign jeg har anvendt på portalen.
 
Jeg tror jeg fjerner den reklame i bunden - den giver ikke afkast.

Interesseb er stor for den niche det omhandler, så jeg forventer at der med tiden nok skal blive plads til udvidelser. Men eftersom alt endnu er gratis må det gøres på den hårde måde. Tak for dit kig, Martin.
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god idé, og ikke for at gøre dig ked af det.. men jeg syntes viceværten burde oprette et særskilt emne her på Amino der hedder "Salg af Websites af Domæner". Jeg flyver altid ind på QXL og efter dér ved jeg egentlig ikke hvor jeg så skal gå hen.

Nogen der vil købe www.pokerdebat.dk ? Som jeg har sagt før er debatforums sindsyge svære at starte, og jeg har aldrig gjort noget ved det. Den anden dag var der sgu alligevel 70 unikke, men i gennemsnittet er der kun 20-30 stykker. Blev det opdateret dagligt eller holdt ved lige, er jeg sikker på at det kunne gå, jeg gider bare ikke.....må jo videre til næste idé!!
 
Husk på! hver tredie unge mand er besat!
 
Samme problem har jeg med www.nabOOnline.dk - har ikke opdateret i laaaang tid. Stort potientialle og 1300 tilmeldte. Hvem vil ikke gerne se om naboens datter er Online..
 
Mvh
IK
 

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 22:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
[QUOTE]Dato: 1/24/2006 9:50:44 PM Forfatter: Idé Kongen
Super god idé, og ikke for at gøre dig ked af det.. men jeg syntes viceværten burde oprette et særskilt emne her på Amino der hedder ''Salg af Websites af Domæner''. Jeg flyver altid ind på QXL og efter dér ved jeg egentlig ikke hvor jeg så skal gå hen.
 
- Der er en debatmappe der hedder Jeg har et godt tilbud til dig! på forsiden af www.amino.dk Der kan man tilbyde sine produkter/ydelser eller andet godt.
 
 
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 06:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/24/2006 9:50:44 PM Forfatter: Idé Kongen
Nogen der vil købe www.pokerdebat.dk ? Som jeg har sagt før er debatforums sindsyge svære at starte, og jeg har aldrig gjort noget ved det. Den anden dag var der sgu alligevel 70 unikke, men i gennemsnittet er der kun 20-30 stykker. Blev det opdateret dagligt eller holdt ved lige, er jeg sikker på at det kunne gå, jeg gider bare ikke.....må jo videre til næste idé!!

Det er nok en god ide lige at fjerne den der besked med "Hacked by AKincilar - For Muslim", inden at du forsøger at sælge det

Alt om både i Danmark

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 07:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Latterligt, det lige sket! Åbenbart nogen der har fundet indhold i livet ved at hacke forummet!

Blogger & Tekstforfatter

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/24/2006 9:50:44 PM Forfatter: Idé Kongen

Samme problem har jeg med www.nabOOnline.dk - har ikke opdateret i laaaang tid. Stort potientialle og 1300 tilmeldte. Hvem vil ikke gerne se om naboens datter er Online..

Mvh
IK

 
Hvad er værdien i Naboonline?
Jeg er tilmeldt på siden og synes at der er en potentielle i den...
 
/Brian
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 11:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 10:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jjeg har følgende sider tilsalg.

Send email til: Jonathanstoker@stokerdesign.dk hvis i er interreseret.

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)