Som der også er skrevet tidligere, skal du tænke over hvor længe du ikke har behov for pengene. Først herefter er du i stand til at vurderer hvorvidt de skal investeres i det ene eller det andet.
Hvis du ikke helt rigtigt kan fidne ud af hvad du vil med pengene, så lad dem stå i banken. Tag evt. kontakt til forskellige banker og forhør dig om hvad de er i stand til at give dig i rente, på en opsparing af den størrelse.
Sommetider kan det godt give lidt fordele at jo større opsparingen er. Samtidig med at du har dem stående i banken, har du dem altid lige ved hånden hvis du pludselig skulle få akut behov for pengene.
Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL
Imponerende så klog du er. du kan altså forudsige nogen som ingen andre kan ;-)
Det er ikke fordi jeg pludselig er blevet synsk men nu er det sådan at jeg følger med på alverdens finansielle nyheds sider, og der er en klar trend i blandt de fleste nu har guld ramt bunden.
Det er ikke fordi jeg pludselig er blevet synsk men nu er det sådan at jeg følger med på alverdens finansielle nyheds sider, og der er en klar trend i blandt de fleste nu har guld ramt bunden.
Var det de samme finansielle nyhedssider som også mente, at opsvinget aldrig ville gå i stå? Var det de samme eksperter som sagde, at boligpriserne ville fortsætte op ad?
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Var det de samme finansielle nyhedssider som også mente, at opsvinget aldrig ville gå i stå? Var det de samme eksperter som sagde, at boligpriserne ville fortsætte op ad?
Jeg formoder der henvises til dem, som udregner udbud vs efterspørgsel... Guld kommer til at stige voldsomt, spørgsmålet er blot, hvornår?
Jeg formoder der henvises til dem, som udregner udbud vs efterspørgsel... Guld kommer til at stige voldsomt, spørgsmålet er blot, hvornår?
Det er slet ikke utænkeligt, men fra hvilket niveau? Vil det falde endnu mere og derefter stige? Man kan ikke vide det med sikkerhed, men man kan da komme med et kvalificeret bud - det gør det dog ikke til sandheden.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
det er vel tænkeligt at guld vil stige på et tidspunkt - men med 200-300.000 kr ville jeg nu generelt vælge noget mere stabilt. Guld er for gamblere trods alt med de store svingninger det kan udgøre - men er man gambler er guld ikke værre end så meget andet, synes bare beløbet er lidt lille til det - selvom det skam er mange penge vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER