|
Hej Amino'er, Jeg har lige fået anskaffet mig et webhotel og domæne til mit nye projekt. Alt er gået som det plejer, men denne gang vil jeg prøve kræfter med Web10.dk i stedet for Surftown.dk. Jeg har forsøgt at gøre som jeg plejer, men et eller andet er altså alligevel gået galt. Min visdom indenfor server / ftp / apache - verdenen er IKKE stor, så jeg spørger nu om hjælp. Når jeg skriver mit domæne i min browser, får jeg følgende: "If you are the website administrator:You may now add content to the directory /var/www/html/. Note that until you do so, people visiting your website will see this page, and not your content. To prevent this page from ever being used, follow the instructions in the file/etc/httpd/conf.d/welcome.conf. You are free to use the images below on Apache and CloudLinux powered HTTP servers. Thanks for using Apache and CloudLinux! "Jeg er med på, at noget er gået galt mht. min root, og at der mangler indhold i den /var/www/html/ - mappen, men hvordan finder jeg den og hvordan laver jeg det om, så mit domæne bliver root?
Jeg kan evt. linke domænet i en PM, hvis det er til nogen hjælp..
På forhånd tak!
// Simon Degn, Aarhus C
|
Simon Degn:Jeg er med på, at noget er gået galt mht. min root, og at der mangler indhold i den /var/www/html/ - mappen, men hvordan finder jeg den og hvordan laver jeg det om, så mit domæne bliver root?
No offense, men det der er noget vrøvl! Hiv fat i din udbyder, Web10, og bed dem hjælpe dig med at finde fejlen ... det er vidst det mest sikre :-)
Bliv gratis medlem