Hej Amino´er Jeg har en webshop www.raskerollinger.dk, som er hostet hos Dandomain. Egentlig er jeg tilfreds med Dandomain og deres service. De er altid parat til at hjælpe når man har et problem, og arbejdet bag om shoppen med indlæggelse af nye varer, tilbudsændringer, design osv. har jeg efterhånden styr på og finder det rimelig brugervenligt. Jeg betaler 695,- pr. måned hos Dandomain for shoppen med betalingsmodul m.m. Prisen hos Shoporama er vist 650,- så det er ikke prisen der adskiller. Tænker I har erfaringer/råd i kan øse ud af? :-) |
Umiddelbart ser din dandomain shop meget fornuftig ud. Det duplicate content jeg finder på den er f.eks. når du har brugt nøjagtigt ens produktbeskrivelser til de samme produkter - det bør du gøre noget ved.
På dine kategorisider er der ganske korrekt rel="canonical" tags som i hvert tilfælde delvist løser det DC problem som dandomain har.
Så hvis du er godt tilfreds med din shop, så ville jeg hellere fokusere på at få lagt mere tekst på dine kategorisider og unikke produkttekster i forholdt til søgemaskineoptimering.
Når det er sagt, så er shoporama bygget op omkring at være søgemaskinevenlig - det er dandomain ikke, men dandomain kan tilpasses så den fungerer ganske fornuftigt.
Så ja... det bliver en afvejning... prøv evt. at oprette en gratis testshop hos shoporama og se hvad du synes om deres funktioner.
\Mikkel