Jeg skrev et indlæg tidligere i dag, om at jeg skal have en hjemmeside op at køre, men SLET ingen forstand har på noget som helst der har med faget at gøre.
Jeg har en fed ide på tegnebrættet, idéen er et website, men ikke en decideret webshop. Jeg mangler dog hjælp til at forstå den store, fremmede verden af SEO, affiliate, adwords, wordpress eller bare generelt: dét at have en fed hjemmeside.
Derfor søger jeg en, med forstand på alt dette, som har lyst til at sparre med mig! Jeg skal altså ikke købe noget af dig, men jeg søger simpelthen en god kontakt, som kan lytte på min idé, og være med til at give mig råd og en forståelse for, hvad jeg får brug for. Jeg forestiller mig, at det er noget som kan gøres over en kop kaffe på en eftermiddag/aften, men det kan vi jo finde ud af.
Netværk er en gylden ting som iværksætter, så jeg håber der er nogen der har lyst. Jeg hjælper selvfølgelig igen med tjenester ligeså snart, der er noget jeg kan hjælpe med!
Jeg bor i Køge-området.
Hvis det lyder interessant, så kontakt mig på: Amino - privat besked Facebook - Mads Hylander Paaskesen Mail - mhpaaskesen@gmail.com
Håber på at høre fra jer glade og kompetente Aminoer!