Hej Amino'er Jeg er en ung kvinde på 25år, der netop er flyttet ned til kæresten i Portugal. Jeg er uddannet Socialrådgiver, men har erfaringer fra diverse jobs som f.eks. køkken, rengøring, post, service og salg. Jeg lærer stille og roligt portugisisk, men taler og skriver flydende engelsk. Det var lidt om mig. Jeg mangler råd til hvordan jeg starter noget op i Portugal. Alt handel og job synes at være i Lisabon, men jeg er bosat i nord Portugal tæt på Porto. Jeg har været i tænkeboks i godt og vel 3 måneder nu, men stadig ikke kommet frem til en "solid plan". Jeg har haft i tankerne at kontakte f.eks. Cult A/S for at sælge nogle af deres produkter som f.eks. Mokai. Jeg har tænkt på at blive forhandler af e cigaretter, tænkt at starte en restaurant, tænkt at starte en butik der f.eks. sælger George Jensen design osv osv. Problemet er jo, at jeg endnu ikke taler Portugisisk, dette kommer nok til at tage 1-2år. Så kære Amino'er, mit spørgsmål er: Er der intet jeg kan lave i Portugal før jeg taler flydende portugisisk?? Jeg håber i tager godt imod dette opslag =) Mvh Melanie |
Mangler ideer til start af virksomhed i Portugal
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)