Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg gerne skrive min rolle i firmaets projekter på linkedin?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er en applikationsudvikler, som godt kunnet tænke sig at skrive de roller jeg har haft under ansættelse i firmaets projekter på LinkedIn

Jeg er ansat som funktionær i firmaet, og projekterne er udgivet. Må jeg gerne skrive dem på min væg, som et slags åbent CV?

Jeg er tydelig omkring hvad min rolle har været, uden at udlevere sensitiv information. Og jeg er bevidst om at anlægge firmaet som ophavshagerne til de projekter, som jeg har arbejdet på under dette. Er der noget jeg bør være opmærksom på?

Mvh

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at hør din arbejdsgiver :) - Når de har kendskab, tror jeg ikke de har noget imod det! Det viser også at du har respekt for evt. regler de skulle have internt :)

Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen - tak for svar!

Ja, det bedste ville nok være at høre dem ad, og det er også hvad jeg tænker.

Men der er nogle andre aspekter af det som er lidt vigtige.

Ville det f.eks. kunne nægtes at jeg må skrive om min overordnede rolle i nogle udgivede projekter? I så fald fratages jeg jo på en måde retten til at optage erhvervserfaring, som jeg ville kunne referer til senere.

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror slet ikke at du vil støde på en situation hvor de ikke vil lade dig skrive hvilke projekter du har medvirket i :)

Så længe det ikke er forretningsskadende informationer, så tror jeg aldrig din arbejdsgiver vil sige nej!

Viser du din arbejdsgiver respekt ved at spørge først, så er jeg sikker på at han vil gengælde det med selvfølgelig at lade dig tilkendegive hvilke projekter du har medvirket på og evt. erfaring draget heraf. På samme tid giver du jo også din arbejdsgiver det indtryk af at du er stolt over det arbejde du har udført hos dem, altså er du formentlig også glad for din arbejdsplads :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)