Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner indenfor Bil Leasing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude. Jeg er ny herinde så håber jeg kan blive taget godt imod :)

Jeg er en frisk ung fyre på 24 år fra Kbh. Som søger en forretningspartner - til etablering indenfor noget Bil Leasing. Mit mål er at være endnu bedre end alle de andre nuværende leasing selskaber som der er nu på markedet, efterhånden. Så hvad gøre så at min Leasing firma skulle være mere interesseret fremfor de andre - jo altså ikke for at røbe meget herinde men - jeg har måske mulighed for at indgå en unik aftale med en samarbejdspartnere i udlandet, Tyskland. Grundet det skulle være unik - bilerne i sig selv er eksklusive og aldrig rigtigt set køre rundt i DK med det udstyr,udseende m.m. Det jeg søger er selvfølglig en der brænder for biler som mig og er kreative indenfor markedsføring,salg,og ved en del om biler! Så hvis det lyder som noget for dig, vil jeg rigtig gerne høre fra dig, enten her i tråden eller over mailen som kan sendes. Forsat Go'dag derude.

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:00

Hej! 

Du kan kontakte mig på skoca@ruc.dk - kunne godt tænke mig at høre mere om dine forventninger. Brænder selv for biler og har god erfaring indenfor branchen. 

Er selv 24 år og studere til dagligt på SDU indenfor økonomi

Glæder mig til at høre fra dig! 

Mvh. S. Koca 

Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:21

Hej

Du må meget gerne kontakte mig. Jeg har selv en forretningsplan liggende og er på nuværende tidspunkt selv på jagt efter en partner.

Jeg er selv en ung mand til dagligt er jeg selv forretningsfører i industri - maskin branchen. Der udover har jeg en god forstand og forståelse på og ikke i det mindste for biler. Jeg har selv rodet en del i bil salg (privat) med lidt større luksus biler.

Men kontakt mig og lad os snakke om.

Med venlig hilsen

Mathias Johansen

22 27 77 51 / mathias.johansen9@gmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)