Jeg ved det godt - jeg skal bare have det tekstet for tungnemme. Min blog her på amino skulle gerne generere noget SEO til min egen side, www.kjers.com og måske også til nogle af mine andre sider. Formålet med min aminoblog lige nu er at fortælle min virksomheds historie og videregive nogle af de erfaringer, jeg har gjort undervejs. Men hvis den kan give lidt SEO oven i hatten, så er det jo ikke så skidt endda. mvh Hans |
jeg skal da prøve at give en smule hjælp... jeg vil kalde det 3 punkter i stedet for 3 trin, da du sikkert ikke skal følge mine råd i rækkefølge..
pkt.1 - Du skal skrive noget godt tekst på din blog, som handler om kommunikation og hvad du ellers laver.
pkt.2 - Du skal skrive noget godt tekst på dit website, som handler om kommunikation og hvad du ellers laver.
pkt.3 - Så linker du fra din blog til dit website, hvor du bruger de søgeord du gerne vil have folk finder dig på i google.
ex. kommunikation virksomhed. dvs. du laver et link som dette - kommunikation virksomhed.
Linket må så gerne være til en underside på dit website. Fx. skriver du et indlæg på din blog om pressemeddelelser, så laver du også en side på dit website der handler om pressemeddelelser. Så linker du fra din blog til dit website med - pressemeddelelser - til netop undersiden på dit website - pressemeddelelser.html
Get the point ?