Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min aminoblog skal styrke min egen hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det godt - jeg skal bare have det tekstet for tungnemme.

Min blog her på amino skulle gerne generere noget SEO til min egen side, www.kjers.com og måske også til nogle af mine andre sider.
Hvis jeg har forstået det rigtigt, sker det bedst ved at lave nogle henvisninger fra bloggen over til min side.
Er der ikke en venlig sjæl, der i tre simple trin kan fortælle mig, hvordan jeg bedst og ikke mindst mest enkelt griber det an.

Formålet med min aminoblog lige nu er at fortælle min virksomheds historie og videregive nogle af de erfaringer, jeg har gjort undervejs. Men hvis den kan give lidt SEO oven i hatten, så er det jo ikke så skidt endda.

mvh Hans

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:52

jeg skal da prøve at give en smule hjælp... jeg vil kalde det 3 punkter i stedet for 3 trin, da du sikkert ikke skal følge mine råd i rækkefølge..

pkt.1 - Du skal skrive noget godt tekst på din blog, som handler om kommunikation og hvad du ellers laver.

pkt.2 - Du skal skrive noget godt tekst på dit website, som handler om kommunikation og hvad du ellers laver.

pkt.3 - Så linker du fra din blog til dit website, hvor du bruger de søgeord du gerne vil have folk finder dig på i google.
ex. kommunikation virksomhed. dvs. du laver et link som dette - kommunikation virksomhed.
Linket må så gerne være til en underside på dit website. Fx. skriver du et indlæg på din blog om pressemeddelelser, så laver du også en side på dit website der handler om pressemeddelelser. Så linker du fra din blog til dit website med - pressemeddelelser - til netop undersiden på dit website - pressemeddelelser.html

Get the point ?

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:57

Jeg køre et website www.spain-holiday.com og jeg ønsker at starte en blog, men har nogle tvivlsspørgsmål vedrørende hvor den bør ligge og hvordan jeg bør køre den. Jeg har to mål med den.
1. PR via link building
2. Skabe en læserskare

Først er jeg ikke klar over om jeg bør køre den som blog.spain-holiday.com eller spainblog.org eller spain-holiday.blogspot.com.

Næst er jeg ikke klar over om jeg bør køre den som en blog hvor jeg skriver i den, eller lade det være muligt for besøgende at oprette en blog.

Jeg håber du kan starte mig lidt igang her, da jeg er lidt rådvild.

Med venlig hilsen

Claus Sørensen
Sommerhuse i Spanien

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)