Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Hej

Der bydes god nok ind på opgaven, men i glemmer allesammen en helt grundlæggende ting.

Det er kunden der beder om at få udført en opgave, og det er jer der er interesseret i at udføre opgaven, hvilket der i og for sig ikke er noget galt i.

Men hvorfor skal kunden belemres med at maile til 30 forskellige personer for at få en pris på en opgave, når det er jer der ønsker at få opgaven som burde lette rumpetten og skrive til kunden istedet for og ikke omvendt, dette er normal kutyme og hedder kundeservice d'herrer.

Så Jesper og andre der læser denne tråd, det er jer der er kunden og dermed jer der stiller præmisserne for den opgave i skal have lavet, bare for en god ordens skyld.

Venlig Hilsen

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Mogens!...det har du fudstændig ret i. Jeg har sendt dig en mai Jesper.

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:01

www.easywebhost.org:
Der bydes god nok ind på opgaven, men i glemmer allesammen en helt grundlæggende ting.

Jeg er ikke helt enig med dig Mogens. Amino er efterhånden så stor, og de indlæg du ser på siden er kun en brøkdel af de brugere og besøgende amino har.
Især inden for webbranchen sidder der utrolig mange aktive og inaktive på amino. Det vil sige spørger med stor sandsynlighed allerede er bombarderet med både private beskeder her på amino og en masse mails.
Derfor valgte jeg at ligge min mail adresse i tråden så kan spørger selv se om vi er interessante og derefter kontakte os hvis vi er interessante.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:54

Hej Martin

Jeg forsøgte bare at udtrykke det jeg engang lærte om grundlæggende kundeservice, som mange desværre ofte glemmer.

Var det mig ville jeg nu allerhelst modtage det hele på mail og så sortere i det der kom ind og besvare det eller de tilbud, som jeg synes var interessante og resten med et nej.

Venlig Hilsen

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:51

Mogens - Den holder altså ikke helt. Når man skriver i et forum, så får man svar i et forum. Det gavner både afsender og de andre forum-medlemmer at de kan følge med i snakken og så kan spørger stille uddybende spørgsmål og tage kontakt hvis interesseret.

Samtidig angiver spørgeren ikke direkte nogle kontaktinformationer og gør det derfor temmeligt svært for modtageren at kommunikere direkte med ham. Der er selvfølgelige det private besked-system, men hvorfor tage snakken over i et helt 3. lukket system? Hvis man skulle følge den logik så ville visse kategorier på Amino ikke være andet end enkelte indlæg, hvor alle så skrev privat bagefter. Det ville der ikke være meget debat og vidensdeling over som, sidst jeg kontrollerede det, vist er hele formålet med Amino.

Det private beskedsystem er glimragende til at kommunikere når samtalen tager en så privat drejning at det ikke er formålstjenesteligt at have visse oplysninger liggende tilgængeligt, men fordi en spørger leder efter potentielle kontakter til at hjælpe med en webshop, og de enkelte webshop-snedkere så byder ind, viser deres fjer i offentligheden og angiver hvordan man kan kontakte dem, så er det altså ikke mangel på kundeservice, men derimod forståelse for hvordan et forum og mediet fungerer.

/My 2 cents 

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:16

Hej Jesper,

Prisen afhænger mest af hvor meget shoppen skal afvige fra standarden.

Bellcoms priser starter ved 499 kr. og slutter normalt ved 50-60 kkr. for en stærkt stylet shop.

Ring eller skriv hvis du vil høre mere om hvad vi kan tilbyde.

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)