Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folks,

Jeg er igang med at planlægge et nyt projekt, og mangler derfor et prisoverslag/tilbud på en mindre webshop...

Mine krav er følgende (sådan umiddelbart)

Custommade design

Mulighed for at lave flere sprog på sigt -- når nye lande skal indtages

Skal max kunne håndtere omkring 50 varer

Dankort/kreditkort betaling

Jeg forventer ikke at få mere end omkring 50 produkter at sælge i shoppen, så den behøver ikke kunne styre flere varer, men der skal være mulighed for kategorier, samt en beskrivelse, samt et godt billede af varen - Webshoppen skal desuden have mulighed for at oprette nyheder, samt nye produkter - Alt i alt, en kompakt lille webshop dimensioneret til det internationale marked med mulighed for at vælge sprog...

Ser frem til at høre fra jer :) 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:53

Jesper hvis du sender mig en mail på martin@venio.dk så kan jeg sende dig en mail omkring vores priser, vi kører netop nu et tilbud men hvis du kun er i planlægningsfasen er det jo ikke sikkert det er interessant for dig.

Men smid mig en mail så sender jeg nogle priser retur.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:48

Hej Jesper,

Du må meget gerne kontakte mig for mere information vedr. dit projekt.

Vi plejer at lave en kravsspecifikation før vi slynger priser ud. Men generelt kan jeg fortælle at vi arbejder med outsoucing inden for udvikling af internetløsninger - herunder eHandelsløsninger. Vi påtager os al projektstyring og finder den mest optimelae pris og kvalitet som passer til netop dit projekt.

MVH

Jon Hauge
31 62 62 04

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:18

Hej Jesper

Ting du skal være opmærksom på hvis du skal sælge på webshop i udlandet er:

* SEO venlige url'er på samtlige sprog

* Visning og betaling i de enkelte landes valuta (USD til USA m.m.)

Du er velkommen til at teste hvorledes det kan gøres på http://www.designure.dk . Det er langt fra trivielt (og heller ikke almideligt), så sørg for nogle gode referencer.

Mvh Jesper

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 18:31

Jesper Jørgensen:
* Visning og betaling i de enkelte landes valuta (USD til USA m.m.)

Det er vel stort set standard i alle shops der tilbyder flere sprog. Jeg synes man langt mere ser det den anden vej rundt, hvor shoppen kan vise en masse forskellige valutatyper men oversættelsen er ikke fuldført hele vejen igennem, som f.eks. den faktura der udskrives mm.

Jesper Jørgensen:
* SEO venlige url'er på samtlige sprog

Er du sikker på dette? Det vil naturligvis give den bedste effekt da det vil være engelske ord i URLen, men ville det ikke give dobbelt så meget arbejde for hvert ekstra sprog, da den link værdi hver URL har vil blive fordelt udover de enkelte sprog? Hvorimod med en enkelt linkstruktur vil den linkbuilding du har skabt på f.eks.det danske sprog samtidig have en mindre effekt på det engelske sprog?
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:40

Hej MArtin

Mht. til valuta har du måske ret i at det er standard, men som du selv nævner skal det hele med også fakturaen. Og betalingsgatewayen skal være i et sprog kunden kan forstå osv.

Mht. sprogversionerede links løber man jo ind i den udfordring at Google ikke indekserer to sider som har den samme url. Bliver siden først indekseret på dansk, vil den ikke blive indekseret på fx. engelsk. Hermed går man glip af organisk SEO på de andre sprog. En anden ting er at Google ikke anvender cookies som ofte bruges til sprogversionering, hvilket også kan være en hindring til at få indekseret det rigtige sprog. En anden udfordring vil være at udlændinge ikke kan linke i emails eller på deres hjemmeside til dine sider så siden vises på det rigtige sprog.

Mvh Jesper

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:53

Jesper Jørgensen:
Mht. sprogversionerede links løber man jo ind i den udfordring at Google ikke indekserer to sider som har den samme url. Bliver siden først indekseret på dansk, vil den ikke blive indekseret på fx. engelsk. Hermed går man glip af organisk SEO på de andre sprog. En anden ting er at Google ikke anvender cookies som ofte bruges til sprogversionering, hvilket også kan være en hindring til at få indekseret det rigtige sprog. En anden udfordring vil være at udlændinge ikke kan linke i emails eller på deres hjemmeside til dine sider så siden vises på det rigtige sprog.

Gode pointer - mange tak.
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Skrevet kl. 22:27

Hej Jepser.

Du skal være mere end velkommen til at sende mig lidt mere info om din webshop, så skal vi gerne komme med et pris overslag på det.

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Skrevet kl. 22:35

Det er jo altid en god ide at skrive sin mail adresse når man beder folk sende infoSmile

her er den så mn@gano.dk

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:50

Hej

Der bydes god nok ind på opgaven, men i glemmer allesammen en helt grundlæggende ting.

Det er kunden der beder om at få udført en opgave, og det er jer der er interesseret i at udføre opgaven, hvilket der i og for sig ikke er noget galt i.

Men hvorfor skal kunden belemres med at maile til 30 forskellige personer for at få en pris på en opgave, når det er jer der ønsker at få opgaven som burde lette rumpetten og skrive til kunden istedet for og ikke omvendt, dette er normal kutyme og hedder kundeservice d'herrer.

Så Jesper og andre der læser denne tråd, det er jer der er kunden og dermed jer der stiller præmisserne for den opgave i skal have lavet, bare for en god ordens skyld.

Venlig Hilsen

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)