Findes der en her på forum som har kendskab til campingpladser - drift og økonomi?
Vi er en virksomhed som har et "nyt" produkt som kan være interesant for campingpladser. Vi har dog behov for en "insider" som vil dele ud af sin erfaring.
Det kunne være nuværende campingplads ejer eller tidligere, afgørende er, at vedkommende har kendskab til driften.
Jeg vil da bestemt kontakte en god ekisterende Campingplads som er veldrevet og af samme folk i mange år, tage en snak med dem og præsentér dit koncept. Campingpladser lukker ned nu og de fleste har tid til at snakke nu uden for sæsonen. Det er aldrig en dum idé at kontakte erfarne i en speciel branche, de bliver ofte lidt smigret at du netop kontakter dem.
Jeg har også overvejet, at tage uopfordret kontakt til en campingplads - måske det også ender/starter således!
Jeg ville dog høre forummet her, om ikke der skulle være en som har en kontakt eller kendskab en campingplads der kunne tænkes, at være med til nytænkning.
Der ledes ikke efter investor ell. det er udelukkende sparring.
Uopfordert kontakt er aldrig en dårlig idé, vær ikke bange for det. De fleste med respekt for sig selv tager gerne imod nye "kræfter" i det at åbne nye virksomheder og de fleste vil være ganske flinke at tale med.
Tør at turde, bare klø på... :-)
Jeg glæder mig til indenfor en uges tid at høre at du har været til møde på en Campingplads.