Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for et MEGET brugervenligt CMS til en forenings hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du står over for valg af CMS er det essentielt at du starter med at specificere hvilken funktionalitet du har brug for samt hvor dit budget ligger.

Wordpress er rigtig nok ganske nemt at gå til ud af boksen, men alt efter hvor kompleks funktionalitet der ønskes vil du i langt større grad kunne skrædersy brugeroplevelesn i backenden i et CMS som Drupal.

Jeg tilhører en af dem der ikke synes særlig godt om Wordpress og det eneste gode jeg kan sige om systemet er at det er billigt få en løsning sat op..  hvertfald på den korte bane.. ( Og nu får jeg nok nogle hug :D ).

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:31

wordpress

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 14:24

Jeg må tilslutte mig dem, som siger at det kommer an på hvad du vil. Samt hvad du gerne vil i fremtiden.

Det er ikke sjovt at skulle skifte system, fordi man tog den letteste løsning her og nu, og så den ikke holder i længden.
Det kræver lidt forarbejde, at vælge et system, for at klarlægge behov. Hvert system er godt til en ting, men halter på andre.

Hvis du kan uddybe hvad det er for en forening, samt hvad I ønsker at systemet skal kunne håndtere, vil det være lettere at hjælpe.

Da jeg primært har arbejdet med Drupal, vil jeg naturligvis anbefale dette..
Det er et nemt system at arbejde i, når det først er sat op. Opsætningen kan skræmme mange, men har man først prøvet det, er det ikke så slemt, som mange gør det til. I starten vil jeg dog anbefale at få en hjælpende hånd med ind over.

Det man får er et meget fleksiblet system, der kan udforme sig til næsten alt, lige fra projektværktøjer, Shop systemer, blogs, Sociale netværk og meget mere.

Du er meget velkommen til atkontakte mig for at høre nærmere, eller uddybe behovet, for at alle Aminoer bedre kan hjælpe.

Mvh.

Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:10

Her en artikel der rammer mange af de kritikpunkter på Wordpress jeg også selv har: http://www.initforthe.com/blog/posts/why-you-shouldn-t-use-wordpress-to-build-websites

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus L. Knabe:

Jeg tilhører en af dem der ikke synes særlig godt om Wordpress og det eneste gode jeg kan sige om systemet er at det er billigt få en løsning sat op..  hvertfald på den korte bane.. ( Og nu får jeg nok nogle hug :D ).

Først og fremmes tfår Rasmus lige min dybeste respekt for at skrive det dér - Det er modigt at sige, men rammer spot on! (Y)

Dernæst, for at besvare dit indlæg, er det mest simple system du kommer til at møde http://sitemagic.org/ - Kort og godt. Det tager ½-1 time at sætte dig ind i de mest essentielle funktioner og så er du good to go - dog er der ikke så mange funktioner endnu, men til et ganske lille website er Sitemagic glimrende! 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)