Hej Alle, Vi meddele dig, at din regning er betalt to gange, og det er på grund af en teknisk fejl. Når du bekræfter oplysningerne på kortet, vil vi refundere din konto detaljer : Ordrenummer Mobiloperatør Betales af Status 11-01881360420011 TDC Kreditkort Venter på tilbagebetali Baggrund af dette, for sikre, din tjeneste er den ikke afbrudt, vil vi gerne invitere dig at bekræfte og opdatere dine faktureringsoplysninger i dag. TDC - Privat - Mit TDC - Mere - Sikkerhed - SIDE TILBAGEBETALING Tak for din tillid, Se dig snart www.tdc.dk Denne e-mail er blevet sendt automatisk. I denne mail er der naturligvis også et link som jeg ikke har postet med her. Jeg er 100% sikker på at dette kommer fra Amino, da denne mail indtil nu ikke er brugt andre steder end på denne debat via tilmelding og i tråden. Det er derfor sikkert nok en email-harvester der er brugt, men det var måske skulle der undersøges hvad man kan gøre for at gardere amino mod disse angreb. Anyways, en mindre advarsel til alle derude da der sikkert nok er flere der vil modtage samme email. |
49Brands:og skrev en tråd hvor jeg bl.a. postede min e-mail
Mail-høstere bliver mere og mere intelligente, så det er ikke engang sikkert at det vil hjælpe at obfuskere mailadresser. - Generelt må man også bare sige at det er en dårlig idé at poste sin mailadresse i et åbent forum, hvis man gerne vil være spamfri.
Men vi tager det seriøst og til efterretning - og overvejer om vi kan indføre en form for obfuskering af mailadresser i indlæg.