Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

automatisk oversat hjemmeside i google ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...
Jeg ledte efter lidt guides til ordentligt brug af digital kamera og faldt over denne hjemmeside...
http://www.mydigitallife.info/da

Det er ren volapyk.. og hvis man sletter "da" i linket, så dukker den engelske/amerikanske op, hvor teksten er indholdsrig og faktisk rigtig god..

Mit spørgsmål eller undren er så, om hvordan google ser på sådan en side... ?
Det kan da ikke være i googles interesse at indeksere sådan et site... den ranker rigtig højt på mange af de ord som digital kamera emnet indeholder, på rent automatiseret indhold...

Jeg kan godt se det smarte i dette, for jeg vil bare væk fra siden, men den er proppet med reklamer, så sandsynligheden er jo nok, at jeg klikker væk på en reklame...

Er der nogen der har erfaringer med sådan et site ...? Nogen der har prøvet at sætte sådan et site op som test ... ?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et smart koncept til at tjene penge på. Håber dog aldrig nettet kommer til at flyde med disse sider.

Men grunden til at den kan ranke højt på google, er på grund af at den er optimeret rigtigt, til de rigtige søgeord.
Der er jo ikke nogen desiderede stavefejl på siden, og det er det eneste som google tjekker.

Jeg tvivler på at Google kan tjekke hvorvidt de grammatiske fejl på en side er overholdt. Så derfor kan den omtalte side godt fungere ved at The altid oversættes med Den osv.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)