Hej... Det er ren volapyk.. og hvis man sletter "da" i linket, så dukker den engelske/amerikanske op, hvor teksten er indholdsrig og faktisk rigtig god.. Mit spørgsmål eller undren er så, om hvordan google ser på sådan en side... ? Jeg kan godt se det smarte i dette, for jeg vil bare væk fra siden, men den er proppet med reklamer, så sandsynligheden er jo nok, at jeg klikker væk på en reklame... Er der nogen der har erfaringer med sådan et site ...? Nogen der har prøvet at sætte sådan et site op som test ... ? |
Det er et smart koncept til at tjene penge på. Håber dog aldrig nettet kommer til at flyde med disse sider.
Men grunden til at den kan ranke højt på google, er på grund af at den er optimeret rigtigt, til de rigtige søgeord.
Der er jo ikke nogen desiderede stavefejl på siden, og det er det eneste som google tjekker.
Jeg tvivler på at Google kan tjekke hvorvidt de grammatiske fejl på en side er overholdt. Så derfor kan den omtalte side godt fungere ved at The altid oversættes med Den osv.