Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til dropshipping

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer. 

Jeg har læst en masse om dropshipping - åbenbart ikke nok - da jeg ikke kan finde mig en levendøre. Er der mon ikke en hjemmeside, hvor de forskellige dropshipping udbydere er samlet på ét sted, eller ligende. Hvis nogle af jer har noget viden derude eller kender nogen, skal i være så hjertelig velkommen til at skrive. Det ville være mig en stor hjælp.

Med venligst hilsen
en ny ung iværksætter

Omar 

Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det ville nok være smart at finde ud af hvad du vil sælge. det skal være noget du har intresse i da det er mange timer du skal arbejde med det og hurtig vil køre surt i det vis det ikke det er noget du brænder for, så find ud at hvad du vil handle med og brug alles ven.. google

Mvh

Lars 

papirogblæk.dk

Lars Staghøj Hansen

https://papirogblæk.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars 

Først og fremmest vil jeg takke dig for svaret. Jeg har hørt den mange gange, at jeg skal finde noget, som jeg finder interesant - det er jeg fuldstændig indforstået med. Men der må vel være et site, hvor forskellige dropshipping-udbydere er samlet på ét sted, hvor man eksempelvis kan søge inden for nogle bestemte kategorier. Har du forøvrigt noget, som jeg skal særlig opmærksom på, når jeg benytter dropshipping? Smile

Mvh.

Omar  

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

syntes at jeg en gang så en tråd her på amino med masser af firmaer der tilbød dropship men kan ikke lige finde den men det er da et forsøg vær at lede lidt.Stick out tongue

Lars

Lars Staghøj Hansen

https://papirogblæk.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay. Tusind tak for hjælpen Big Smile 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Classygents Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Omar
[Og Lars Hansen]
Siden som Lars omtaler, formoder jeg er denne: http://www.amino.dk/forums/t/56083.aspx

Kan du i stedet for, selvom det er meget tidskrævende og for mit vedkommende super kedeligt, opsøge producenterne af de ting du vil sælge, og så tilbyde dem en dropshipping aftale, kan det sagtens ske at de videresender din anmodning til en grossist, der gerne vil indgå en aftale. 
Eller måske takker producenterne selv ja tak. 

Det er den sværeste men også mest fordelagtige løsning mener jeg. 

Ellers kan du som linket henviser til, kontakte mellemmænds partier "Dropshipping firmaer" der selv gør overstående, men med et netværk af flere dropshipping ivrige iværksættere bag sig kan lave større, og i nogle tilfælde, bedre aftaler end dem du selv er i stand til at lave. 

Om man er til det ene eller andet, afhænger af hvad man selv tror er mest indbringende for den form for forretning som man skal lave. 

Håber at det besvarer spørgsmålet Smile

Med venlig hilsen
JJJ
Classygents 

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. 

Tak for svaret. Det gav mig et yderligere skub i den rigtige retning.

God dag Smile

Vh. Omar  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)