Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

komplet analyse til seo, søgeord og konkurrenter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder på min nye hjemmeside , det samme som en del andre . Jeg vil nu gerne have et indblik i hvordan de Gør og hvad jeg kan Gøre for at få det gjort bedre . Jeg er ikke i stand til det selv, så søger en der kan analysere i bund, så jeg præcis ved hvad jeg skal Gøre bedre .

www.komplet-rydning.dk
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 15:43

Tjah - det er ikke nemt ;-)

Link og bedre beskrivelse, tak

Tilmeldt 9. Oct 13
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 15:49

Jeg oplyser nærmere hvis jeg kunne finde en der ville hjælpe mig . Jeg søger en der kan give mig et overblik på hvad jeg kan Gøre for at komme op på mine konkurrenter . Jeg ved godt tiden er gældende da mit site er ret nyt, men det er blot hvor hård konkurrence jeg er oppe i mod på et pågældende emne .

www.komplet-rydning.dk
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:21

Du gjorde det meget nemmere både for dig selv og dine hjælpere, hvis du oplyste din hjemmeside og hvad branche du er i.

Wink Hvordan skal folk vide hvem dine konkurrenter er ?

Det er svært og svare og hjælpe en anonym Wink som du jo er, også under din profil herinde.

Tilmeldt 9. Oct 13
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 16:28

Tænkte bare at holde mine kort til kroppen som jeg er blevet opfordret til . :-) men helt okay . Jeg opkøber teak træ møbler samt palisander møbler . Jeg rydder dødsbo, men det ville Være teak og palisander møbler jeg vil ranke på . Www.komplet-rydning.dk

www.komplet-rydning.dk
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:49
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 16:55

Man kan jo diskuterer om man kan lide designet eller ej - og der skal nok komme et par kommentarer hertil :-)

Bortset fra det er din side altså kun 10 dage gammel, og du har tilsyneladende gjort hvad du kan for at få det hele til at spille - og det ser da fornuftigt ud.

Giv din side nogle uger til at komme i gang. Skriv eventuelt nogle flere "posts", hvor du bruger dine søgeord.

Tilmeldt 9. Oct 13
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 17:19

Jeg søger i en tidligere tråd hjælp til designet, men ingen har meldt sig :-) for ved godt det halter på det område. Selve teak og palisander delen, har jeg oprettet i dag, og skal i gang med at optimere den del . Men det var bare hvor stor konkurrencen var på lige det område jeg eftersøgte .

www.komplet-rydning.dk
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 17:22

Ingen større konkurrence, så vidt jeg kan se.

Jeg vil gætte på at du kan komme til tops med de to søgeord ret hurtigt, hvis du sjriver et par velvalgte og "ord-rigtige" artikler.

Mht. designet, så er det nemmest og billigst at købe et nyt - og responsivt - design

Tilmeldt 9. Oct 13
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 17:29

Hvor kan disse erhverves sikkert . . Har set mange sider der tilbyder dette. Og hvorledes får jeg lagt det nye design op? Hvordan tjekker du konkurrencen . ? For ville gerne med selvsyn se og vide hvad jeg skal finde på for at være med i toppen på længere sigt .

www.komplet-rydning.dk
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)