Jeg tilbyder på min nye hjemmeside , det samme som en del andre . Jeg vil nu gerne have et indblik i hvordan de Gør og hvad jeg kan Gøre for at få det gjort bedre . Jeg er ikke i stand til det selv, så søger en der kan analysere i bund, så jeg præcis ved hvad jeg skal Gøre bedre .
Jeg oplyser nærmere hvis jeg kunne finde en der ville hjælpe mig . Jeg søger en der kan give mig et overblik på hvad jeg kan Gøre for at komme op på mine konkurrenter . Jeg ved godt tiden er gældende da mit site er ret nyt, men det er blot hvor hård konkurrence jeg er oppe i mod på et pågældende emne .
Tænkte bare at holde mine kort til kroppen som jeg er blevet opfordret til . :-) men helt okay . Jeg opkøber teak træ møbler samt palisander møbler . Jeg rydder dødsbo, men det ville Være teak og palisander møbler jeg vil ranke på . Www.komplet-rydning.dk
Man kan jo diskuterer om man kan lide designet eller ej - og der skal nok komme et par kommentarer hertil :-)
Bortset fra det er din side altså kun 10 dage gammel, og du har tilsyneladende gjort hvad du kan for at få det hele til at spille - og det ser da fornuftigt ud.
Giv din side nogle uger til at komme i gang. Skriv eventuelt nogle flere "posts", hvor du bruger dine søgeord.
Jeg søger i en tidligere tråd hjælp til designet, men ingen har meldt sig :-) for ved godt det halter på det område. Selve teak og palisander delen, har jeg oprettet i dag, og skal i gang med at optimere den del . Men det var bare hvor stor konkurrencen var på lige det område jeg eftersøgte .
Hvor kan disse erhverves sikkert . . Har set mange sider der tilbyder dette. Og hvorledes får jeg lagt det nye design op? Hvordan tjekker du konkurrencen . ? For ville gerne med selvsyn se og vide hvad jeg skal finde på for at være med i toppen på længere sigt .