Hej Søger hjælp til at finde et navn til min kommende virksomhed. Jeg har planer om at starte en webshop og derefter udvide til en rigtig shop, når økonomien er iorden. Mit produkt henvender sig til unge mennesker i aldersgruppen 16 - 29, som er en smule mode og kultur bevidste. Kultur skal forståes som musik, film (hollywood), sport, verden + det løse.
Jeg ser mit produkt som prikket over i'et. Produktet kan bogstaveligt talt være "the final touch". Det kunne være det sidste led i et stort puslespil, der definerer hvem du er. Det kunne blot være for at skabe en forandring i ens appeal.
Håber der kommer nogle gode forslag |
Firmnanavn - Final Touch
-------------
|
hvad med "final touch"... du skrev det selv... jeg blev nysgerrig da jeg så navnet på indlægget... og tænkte, det må jeg da læse... måske andre har det på samme måde ?! :-) Eller "skrig sidst" (omvendt af sidste nye skrig).. bare en quicky tanke ;-) |
Det var en rigtig god idé Hans, den falder måske ikke helt sammen med det jeg havde i tænkt på - men det er bestemt noget der sætter gang i tankerne. Måske skulle det lige siges, at det blot er et produkt jeg vil sælge med min hjemmeside. Et fysisk produkt, som ungdommen kan have gavn af. Det er ikke et funktionelt produkt, men falder nok mere ind i kategorien Mode og Design. Havde også selv tænkt på navnet "Final Touch" - men det domænenavn er desærre optaget. Det havde ellers været det perfekte navn, men jeg er åben over for forslag - og det behøver absolut ikke være noget i stil med Final Touch. Må sagtens også være noget kreativt som 1629.dk eller noget sigende. |
-------------
Når du siger Prikken over i'et, tænker jeg "Icing on the cake" eller måske bare Glasur. /Skou |
Er også lige præcis hvad jeg tænker eller noget i stil med "Creme de la creme". Jeg er bange for at det bliver for meget. Søger måske et navn der er lidt mere diskret. Det må godt være sigende, men bare ikke i den grad. Er selv lidt inspireret af web 2.0 navnene, måske burde jeg finde et helt unikt navn. Noget der er simpelt og nemt at stave til. Måske inspireret af SMS forkortelser, -sammentrækninger og -udtryk. |
-------------
Sig noget mere om dit produkt og hvad der er på shoppen? Du er nødt til at komme med lidt flere opslysninger, som kan fremme kreativiteten lidt :) Held og lykke med det ihvertfald :) |
Invipun web 2.0 navnene skriver du ....... hvad i alverden er det for nogle navne ? |
Tanken strejfede mig.... Men lad trådstarteren komme med sin forklaring og input først :) |