Hej Amino'er. Jeg har dog altid haft en skjult interesse om at drive et webshop inde for min interesse og tjene en skilling eller to, men nu om dags er der forholdsvis mange webshops på markedet, hvilket kun har øget konkurrencen og gjort at man skal starte ud med et brag for at følge med. Jeg leder derfor efter en som har noget erfaring med hvordan man etablerer en webshop billigst (alt det praktiske med hensyn til leverandører, lager osv). Jeg sidder i bund og grund med en idé (og er igang med at lave en forretnings plan) til et niche marked i Danmark som er ved at vokse i interesse, dog med meget få konkurrenter. Har undersøgt markedet inde for niche området, og priserne ser ud til at ligge højt i forhold til den reelle værdi. Om det skyldes at der ikke er mange konkurrenter hvor dem der så nærmest har monopol banker priserne op, eller fordi at der er regler og afgifter på de pågældende varer der generelt gør at priserne er høje her i DK skal jeg ikke kunne sige, hvilket er en af grundende til at jeg søger en som jeg kan plukke hjerne på vedr. branchen. Eventuelt kritik er velkommen da jeg er forholdvis ny her på Amino.dk Med venlig hilsen |
Søger partner med erfaring inde for opstart af webshop
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)