Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spiritus direkte til døren i hele Storkøbenhavn

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Amino''er!

Her er lidt til at slukke tørsten tors-lørdag aften/nat:
 
Til alle amino''er er der 10% i rabat på alle bestillinger på www.SprutNu.dk eller ring på 61 28 27 27.
Oplys at I er en Amino og få rabatten :-)

Mvh. Sebastian
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes ideen er meget fed, men location er måske ikke vildt optimal. Der jo masser af butikker i københavn som har døgn åbnet.

Her over i det jyske der er der masser af små byer hvor alt har lukket efter kl. 21.00 og nogle steder tidligere.

Og tager vi en mellem stor provins by som Frederikshavn med omkring 35-40.000 indbygger der er der kun 2 døgn butikker. Og her kan du sagtens bo rimelig centralt og stadig have 2-3 km til nærmeste døgn butik. Så kom her over en tur, så skal du nok spinde guld på din ide ;)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart kan jeg godt se ideen i det, hvis man sidder til fest og mangler noget at drikke så er der jo ingen der kan gøre og man gider da ikke løbe rundt i det vejr.

Det kombineret med nogle umiddelbart meget fornuftige priser tror jeg da på det og vil ønske dig held og lykke med det!.

Fra København Ø
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Tak for de positive svar, idéen er også at vi på sigt skal blive landsdækkende, men vi skal først have etableret en ordenlig kundekreds og gøre folk opmærksome på at vi findes.

Provins byerne er også helt klart der hvor vi ser stort potentielle :)
 
Mvh Sebastian :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Sig til hvis Nordjylland ville være et område for jer, så kunne det da godt være jeg ville være intresseret.
Fra København Ø
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

:) hvordan interesseret ? som forbruger eller som mulig partner? :)

 
Mvh Sebastian
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænkte nu på, som partner :) Har selv rodet lidt med det, da dit indlæg fik nogle tanker igang. Men skriv hvis nordjylland skulle blive intressant engang, så kunne det være jeg var intresseret.
Fra København Ø
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay kunne klart have interesse, men bliver ikke lige pt. da der stadig er en del at se til mht at bygge firmaet op :)

Men smid mig din mail på Sd@SprutNu.dk så kan vi holde kontakten der, til det bliver aktuelt :)
 
Mvh Sebastian
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kører i KBH - kan du så ikke oprette sliknu.dk også.

Slik GIDER man nemlig ikke gå på gaden efter, også selvom der ligger en kiosk i stuen. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen "Kvinderne ville elske det!".
 
Du kan jo køre efter isbilen og ringe med slikklokken.
 
 

Blogger & Tekstforfatter

Fra København Ø
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe kunne være en idé, men skal lige have det her op og kører så vi ikke får samme baby fejl når vi starter det næste op :-)

Inputs og idéer er altid velkommen! :)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)