Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordFence type plugin til Joomla!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom at der ofte kommer opdateringer til Wordpress og opdateringer til Wordpress plugins, så er det samme vel tilfældet med Joomla!

Til Wordpress findes WordFence.

Findes der noget tilsvarende WordFence til Joomla!
Altså et gratis plugin der informerer, hvis der er noget der skal opdateres...

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:34
Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 11:44

Hej Brian,

Tak for indlæg, det vil jeg tage et kig på...

Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor ofte Joomla! skal opdateres og om det er nok eller ok at bruge nævnte løsninger. Skaber opdateringer til Joomla! og komponenter ofte problemer ?

WordFence til Wordpress har gjort at alle min Wordpress sider altid er fuldt opdaterede både hvad angår Wordpress systemet, men også de forskellige plugins og jeg har aldrig haft problemer.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Skrevet kl. 11:47

Hej

Nu ved jeg ikke hvad version af Joomla du bruger, men selve Joomla giver meddelse om når der er opdateringer.

Der er flere udvidelser der gør det samme hvis du bruger Joomla 2.5.14 eller 3.1.5.

Har du ældre versioner end dem bør du meget snart sætte tid af til opdateringer af din hjemmeside.

Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 11:56

Brian Rønnow:
Nu ved jeg ikke hvad version af Joomla du bruger, men selve Joomla giver meddelse om når der er opdateringer.

Men hvad med plugins/komponenter eller hvad det nu hedder til Joomla! ? Hvis jeg bruger et/flere af programmerne fra listen, skaber det problemer at opdatere ?
Jeg er med på at det selvfølgelig ikke kan være et 100% sikkert system der bare virker ud af boksen, alle slags opdateringer kan skabe problemer. Men hvis du kender til Wordpress, så er det faktisk forbavsende få problemer der opstår. Er det samme gældende for Joomla! eller skal man forvente flere problemer ?

Brian Rønnow:
Der er flere udvidelser der gør det samme hvis du bruger Joomla 2.5.14 eller 3.1.5.

Jeg ved pt. ikke hvilken version af Joomla! det er, men går ud fra det er nyeste version

Brian Rønnow:
Har du ældre versioner end dem bør du meget snart sætte tid af til opdateringer af din hjemmeside.

Selvfølgelig...

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Skrevet kl. 12:04

Udvidelserne er lavet sådan at der ikke kommer de store udfordringer ved op dateringer af hverken Joomla i sig selv eller udvidelserne.

Dog vil der kunne være udviklet så meget på en udvidelse at der skal laves flere justeringer i opsætningen, jeg har ikke selv været ude for det.

Du vil kunne se hvad version du har med at gøre ved at log ind i administrator klik på system>systeminformation

Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 12:37

Hej Brian,

Tusind tak for dine indspark...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)