Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på app

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg sys selv jeg har fundet en go ide til en app, men står og mangler en der kan hjælpe mig med at kode/bygge den for fatter hat af hvordan man gør:) 

jeg må ogaå sige pengene ikke er i vildt overskud lige p.t så vil meget gerne ha et godt bud eller muligvis bare en skub i den rigtig retning. 

men smid mig en mail på nffi1984@gmail.com

forsat go aften 

Fra Kolding
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er mange med gode ideer til apps, og dem, der er gode til at udvikle apps, får mange henvendelser om at være med i forskellige projekter, men jeg vil gerne foreslå dig noget helt andet.

Hos App Academy har vi kurser i App udvikling uden programmering. Det betyder, at folk som ikke i forvejen har kendskab til programmering kan lære at lave apps. 

Vi tilbyder snart kurserne som e-learning, og i den forbindelse får vi brug for nogle beta-testere af vores e-learningsplatform. Testerne får kurserne på ret lukrative vilkår.

Måske kunne det være noget for dig at komme med som tester? Selvom det måske er for omfattende at bygge hele din app selv, kan du i hvert fald bygge nok til at du kan vise den til andre (måske investorer) og få feedback, og du kan også bygge en prototype, som du kan bruge når du skal bestille udviklingen af den endelige app.

Må jeg sende dig en mail, når vi er klar til betatest?

Mange hilsner

Kristian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)