Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man til at køre turist kørsel.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har fået den ide at ville tilbyde turist kørsel i københavn midtby i en 3 hjulet taxa tuk tuk, Piaggio ape calessino. i kan se dem her. http://apeshop.dk/piaggio-ape-calessino-101 den bliver indregistreret som bil og kan have 2 passerer med. nu er mit spørgsmål så, hvordan gør men lige det. ?

tager jeg bare køretøjet og får nummerplader på, ligger en dankort automat i hanskerummet og får et erhvervskørekort til B og så parkere inde på strøget med et skilt hvor der står sightseeingtur 100kr ? nej så nemt er det vel ikke. Her tinger jeg på tilladelser, krav fra taxanævn hvis du har noget med dette at gøre, tilladelser fra kommunen om hvor jeg må holde, Osv. hvilken størrelse er det lige man har med at gøre her. er det 3 år der skal gå med at hente tilladelser hjem og oceaner af penge til 8 gang så høj afgift på bilen fordi den skal have person transport. ?  kommer der andre regler hvis jeg Fx har 10 køretøjer og ansætter 15 personer til at køre i dem på skift ?

Jeg ved godt det var mange spørgsmål under samme overskrift, men hvis du sidder inde bare med et af svarene så meld dig gerne på banen. og i spørger bare hvis i har brug for noget info fra mig, til at svare på mine spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)