Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behov for et intelligent e-mail udsendelsessystem?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi er en lille gruppe bestående af nogle forholdsvis teknisk-kyndige personer, der igennem en længere periode har arbejdet på et intelligent e-mail udsendelsessystem, som man kan benytte som f.eks. webshop. Vi er nemlig lidt af den opfattelse, at der mange der har problemer med at komme igennem til hotmail, gmail, live m.fl., og at de firmaer der tilbyder at hjælpe med dette, har nogle horrible priser, da de bl.a. betaler Microsoft for en form for ”white-label”-løsning. Det e-mailsystem som vi har bygget, er dog ikke tiltænkt ”spammere”, eller et system som vi vil bruge til affiliate-markedsføring eller lign. Det er som nævnt en ydelse, vi (måske) vil tilbyde firmaer der har en webshop, og som gerne vil have meget mere ud af deres nyhedsbrev, men som rammer en mur pga. div. spamfiltre m.m. Mener I, der eventuelt er et behov for en servcie-ydelse alá denne, når vi kommer ned i et prismæssig niveau som gør, at de fleste kan være med. Jeg vil nu ikke gå så meget i detaljer med hvordan vores system er bygget op, men kan sige det virker efter hensigten, og at det er stress-testen over en længere periode. Derudover er der styr på alle regler i forhold til e-mail marketing regler, lovgivning m.m. Håber I vil give noget feedback på dette, samt høre om der skulle være nogle der har interesse i at få en service alá denne tilknyttet deres webshop eller fima?

Mvh,
GSH

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:29

Har I en demo?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 14. Oct 13
Skrevet kl. 16:57

Hej Dan,
Vi har desværre ingen demo-version på nuværende tidspunkt, da der lige skal en grafiker indover først. Opbygning minder dog meget om gratis programmer som mailchimp eller openemm, og som jeg vurdere, der er en del der kender i forvejen. Det er dog mere måden, vi gør tingene på bagved systemet der skiller sig for alvor ud fra "mængden", og som er bygget intelligent op. Jeg kan desværre ikke rigtig gå i detaljer mht. opbgyning, da det jo er vores forretningsgrundlag. Det er nu også mere behovet for at komme igennem div. spamfiltre m.m. vi efterspørg, end at vi blot vil tilbyde (endnu) et e-mail program.
Mvh,
GSH

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 17:12

Du behøver heller ikke gå i detaljer. Jeg er ret bekendt med teknikken bag sådanne systemer. Derfor er jeg interesseret i at vide om der er noget som gør jeres produkt unikt i forhold til ligesom dem du selv nævner blandt andre?

Jeg stiller mig uforstående over for postulatet om en horribel dyr whitelabel løsning fra Microsoft. Hvad er det for et produkt?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 17:42
Som jeg ser det rammer i en i et marked hvor konkurrencen er stor og hård. Der er rigtig mange udbydere der udfra din beskrivelse kan det samme som jeres. Jeg kender ikke nogle professionelle systemer, der har problemer med at ramme inboxen og jeg har efterhånden arbejdet med nogle stykker. Dermed ikke sagt at jeg dømmer jer ude. Det kan lade sig gøre hvis man har det rigtige mix af funktionalitet og service og en konkurrencedygtig pris. Jeg er lidt forundret over, at i har bygget det hele fra bunden hvis det ikke hele tiden har været planen at tilbyde det til andre virksomheder?
Tilmeldt 14. Oct 13
Skrevet kl. 19:02

Det er heller ikke sikkert, vi har noget der skiller sig ud som sådan, og det er også derfor, jeg lige opretter en tråd her, så vi ikke spilder vores tid mere end højst nødvendigt. Det som vi mener gør forskellen, og som gør vores "produkt" unikt, er den måde som vi har bygget det op på bagved email-programmet. Den opbygning gør, at vi kommer igennem "alle" steder, samt det ikke bliver opfattet som spam (uanset om det er det eller ej). Min opfattelse er nemlig, at man ofte oplever at noget som ikke er spam, bliver katogoriseret af spamfiltret, som at være det alligevel - måske tager jeg fejl, og er det noget, du ved meget om?

Det kan samtidig også godt være, at det er mig der er misinformeret omkring whitelist-løsninger, men jeg har hørt rygter om, at Microsoft skulle tage en formue for, at kunder kan få deres nyhedsbreve igennem til indboksen, og at der så alligvel ikke er garanti for at det lykkes alligvel.

Tilmeldt 14. Oct 13
Skrevet kl. 19:13

Hej Jesper,

Jeg er godt klar over at konkurrencen er rigelig hård, og som jeg også skriver til Dan S., så er det b.la. derfor, vi lige undersøger blandt folk med forstand, om der skulle været et marked for denne type af ydelse.

Det hele startede lidt som et projekt for en ven, der har en webshop, og som sender en del e-mails til kunder. Han har dog også benyttet sig af coreg-konceptet via surveys (online-undersøgelser), og her er det ikke altid, at man som bruger er klar over, at man bliver tilmeldt sammen med en masse andre nyhedsbreve. Derfor var der mange der efterfølgende anmeldte hans mails som værende spam - også selvom de jo i princippet havde takket ja til modtagelse af nyhedsbrevet. Vi løste det for ham, og vi mener selv, vi har bygget noget der kan konkurrerer med produkter alá denne type, der er på markedet i forvejen.

Mvh - GSH

Tilmeldt 14. Oct 13
Skrevet kl. 19:14

det skal måske i øvrigt lige nævnes, at vores ven med webshoppen sender rigtig mange mails ud til kunder m.fl.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 19:25

Det er lidt svært at sige om jeres produkt er så godt som du påstår. Jeg mener det er noget af en påstand at kunne garantere at "alle" (jeg ved ikke hvorfor du har sat anførselstegn på) mails ryger i indbakken uden at blive kategoriseret som spam.

Er det alle parametre taget i betragtning eller det med forbehold?

Mig bekendt findes dette guldæg ikke (og gjorde det, ville det potentielt gøre mig arbejdsløs).

Tilmeldt 14. Oct 13
Skrevet kl. 20:01

Hehe, jeg er jo ikke interesseret i at gøre dig arbejdsløs, men som tidligere nævnt finde ud af om der er et behov for vores ydelse. Grunden til at jeg skriver, vi kommer igennem alle steder i anførselstegn, er blot, at det kan skfite fra mailboks til mailboks (udbyder til udbyder) og fra dag til dag. Dvs. at det er ikke alle steder, vi kommer hele vejen igennem til indboksen, hvis man først er blevet blacklistet. vi kommer dog igennem til spamfolder hver gang, vi ikke kommer igennem til indboksen hos hotmail, gmail, live m.fl., og det er jo næsten umiligt, hvis man først er blevet blacklistet eller hvordan?

Har du mulighed for at uddybe denne del: Er det alle parametre taget i betragtning eller det med forbehold?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)