Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk virksomhed, lidt facebook likes?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en grafisk virksomhed som hedder Vilogo. Når man kigger på hvor mangle likes en webshop eller en blog eller noget har, så er det fordi de enten har købt hos dem eller kan lide indholdet.

I en grafisk virksomhed er der jo ikke ligefrem folk der går ind på din hjemmeside, de kan godt lide indholdet så derfor liker de, det sker nok ikke så tit. Er der andre måder for en grafisk virksomhed fx. som man kan få likes, lige nu er det kun venner og kunder der syntes godt om, og så nogle enkle jeg ikke kender som åbenbart kan lide det jeg laver :)

Mit spørgsmål er om der er andre måder for en grafisk virksomhed at få likes? Jeg er glad for de likes jeg har og vil ikke købe nogle falske, men ja. 

Håber i forstår hvad jeg mener.

Mvh. Victor

PS. her er et linkhttps://www.facebook.com/pages/Vilogo/439106309504120

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Victor

Der er mange virksomhedsejere og kommunikationsmedarbejdere, som løbende søger inspiration til virksomhedens grafiske profil eller grafiske materiale. Hvis du laver dit indhold med udgangspunkt i at skabe værdi for dine fans, vil du opleve en stigning løbende, da der skabes interesse omkring din Facebookside.

Det skal dog siges, at du ikke kommer udenom annoncering på Facebook, hvis du ønsker at skabe denne interesse blandt andre end dine eksisterende fans - og det vil du, hvis du vil have flere likes. Opsæt derfor nogle opslagsannoncer og målret dem ejere af små virksomheder samt personer, som interesserer sig for f.eks. Adobe Photoshop, GIMP, bSocial, Iværk og Vækst samt andre Facebooksider, som har fans i din målgruppe.

Vi har selv mere end 2700 likes, og de er kommet gennem relevant indhold samt distribuering af dette gennem annoncering på Facebook.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Før du begynder at tænke i at tiltrække mange likes, ville jeg nok fokusere på din sides udseende. Du repræsenterer en grafisk virksomhed, så jeg forventer en facebookside, der sparker klunker - grafisk. Men jeg mødes at et tomt coverbillede med sorte bogstaver. Lav da noget spændende grafik, hvor du udnytter samspillet mellem coverbilleder og profilbillede, og gør det lækkert og indbydende, så det tænder dine likes/kunder til at bruge dig.

KH Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars ja, ved godt det virker dumt, når jeg laver gode andre, men har haft travlt med hjemmesiden, men vil klart kigge på det :D

Og Kasper mange tak for hjælpen overvejer annonceringen :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)