Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed frem for design på webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi går lidt med tanker på at få redesignet vores emballage webshop www.billigEmballage.dk. Vi har dog en betænkelighed... Vores shop er på nuværende tidspunkt indrettet således at man på forsiden kan se et billede af alle produkt grupperne. Klikker man på et af billederne havner man på forsiden for pågældende produkt gruppe.

Vi ved at rigtig mange af vores kunder er glade for denne navigerings mulighed, da det gør det nemt for dem når de skal bestille varer. Især hvis man bestiller varer på tværs af mange produkt grupper.

Mønsteret er ofte, har man eksempelvis lige bestilt en kasse boblekuverter, og herefter skal lede efter en papkasse eller en rulle boblefolie, så slipper man for at lede i en uoverskuelig menu efter dette, og kan istedet klikke sig ud på forsiden hvor man kan klikke på et billede af produktet istedet.

Mange af vores konkurrenter har noget smart flash kørende på forsiden med forskellige tilbud. Og vi er overbevist om at vi ville konvertere bedre ved første gangs købere. Til gengæld har vi rigtig mange kunder der vender tilbage for at købe emballage, og af en eller anden årsag, så sætter vi deres behov højere.

Vi konverterer i forvejen rigtig godt, og har et salg for hver 13 besøgende. Skal vi risikere bruger venligheden og smække en flottere forside op for at håbe på mere salg?

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:40

Personligt så synes jeg at brugervenlighed og design gerne skal gå hånd i hånd, men det hænger utrolig meget sammen med hvilken slags varer det er man sælger. Er det en designbutik eller tøjbutik, så virker det jo ikke helt så heldigt at man kører med et forfærdeligt design, men en super brugervenlighed. Sælger man boblekuverter så tror jeg som du også selv nævner at designet falder lidt bagud for brugervenligheden og det måske er den der bør være i højsædet. Det kommer selvfølgelig helt an på hvór "slemt" designet måske er - hvis det ligner noget der bør være efterladt i 90´erne, så skal man nok prioritere det lidt højere end som så, men er siden overskuelig, så passer det nok fint ind.

Kan ikke lige se jeres side p.t., får bare en "bad request" så den kan jeg ikke kommentere ud fra.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:07

Allan Hansen:
Kan ikke lige se jeres side p.t., får bare en "bad request" så den kan jeg ikke kommentere ud fra.

Når du åbner linker står der garanteret et "." efter ".dk" - Slet dette og så burde du kunne komme ind på siden Wink

Personligt vil jeg da mene at der burde være folk herinde der "nemt" kan give jeres design et stort løft og på samme tid beholde brugervenligheden, den skal bestemt ikke smides i baggrunden kontra design.

Syntes ikke i har en dårlig opbygning af hjemmeside, men mon ikke nok at der sidder folk der kan opdatere designet eller kører et lige lidt mere lækkert

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)