Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil starte en rejsebureau-søger partner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

med rejser til Brasil, mere præcis, Salvador Bahia. Jeg har selv en posada der og en lokal til rådighed i Roskilde,  med meget lav husleje, fordi jeg deler lokalen, med plads nok til to skrive borde, reoler til arkiver der er også parkering pladser, fordi ligger en Netto lige der.

Nøgle ord: seriøsitet og interesse for ideen, pålidelige og intet at gøre med urealistiske ambitioner om man skal være millioner i morgen.

Har selv ikke kendskab om hvordan startes en rejsebureau eller omkostninger eller booking-systemer. Min ideen er mest at booke folk på rejsebureau nettet  (vores) flyve billet og ophold i min posada og arrangere tur omkring Salvador og samarbejde med andre lokaler hoteller der. Rejserne  med varighed på 14 dage ca.

Skriv til min mail, hvis det er noget for dig.

mendoliva@yahoo.com

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:26

Hejsa

Jeg har ikke selv erfaring med at starte rejsebureau, men jeg ved at udover investering i booking systemer osv., så kræves der en forsikring, når man starter rejsebureau, og så vidt jeg husker så skal man indskyde 250.000 kroner.

Dette er for at rejse forsikringerne har en økonomisk garanti hvis du går konkurs, imens du har gæster/kunder i udlandet.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:07

Hej,

Jeg er p.t ved at lave et rejsebureau hvor der helt sikkert skal ligges vægt på Sydamerika, hvor jeg også selv har rejst. Derfor vil jeg høre hvad du har startet i Brasilien, måske vi kan hjælpe hinanden på den ene eller anden måde.

Mit bureau bliver nok lidt adventure præget, så kunne egentlig god tænke mig at høre hvad du har i tankerne.

Giv endelig lyd fra dig.  

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:34

Hej Canto

Jeg går med de samme tanker og har udviklet koncept  for et bureau som også er adventure præget, men på en ny måde.

Jeg har ikke Sydamerika med, men andre steder der ikke er rejser til pt. 

Er du stadig igang med dit rejsebureau?

Med venlig hilsen

Anders  

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:44

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)