Hej allesammen. Jeg er midt i at starte mit firma op og dette er IKKE et tilbud eller ønske om samarbejde (jo gerne men det må blive et andet sted). Det er en web-service, samtidig med at jeg har et bestemt produkt som jeg sammen med en anden importerer og skal sælge her i DK via nettet. Derudover er jeg ved at starte en portal for en branche, der slet ikke er repræsenteret online. Altså forhåbentlig en niche jeg har fundet. Desuden har jeg en web-marketings service, for mindre virksomheder, der gerne vil online men ikke har tid eller råd til et støøre marketingsbudget. Alt dette er nok irrellevant, da jeg ikke laver dette indlæg for at tilbyde noget. Det er meningen alle elementerne skal hænge sammen tilsidst og udvikle sig og det vigtigste element er en service-udbyder jeg øndker at starte som jeg har opdaget måske har kæmpe nyhedsværdi og tilmed interessant som emne for artikler. SPØRGSMÅLET: 1. Jeg går ud fra jeg har online eksponering som en stor del af de virksomheder, der annoncerer kan ha interesse i. Da jeg står foran en "Danmarkspremiere" vil jeg gerne ha fundet nogle , der er interesseret i at annoncere og få den værdi der er i at være de første på pletten. Ikke for at få de annoncesmåpenge i kassen inden de skal bruges, men jo ærligt også fordi jeg tror ideen er så god at jeg ved tilbud om gratis reklame her i starten, kan finde en der vil sponsorere mig, med de sølle par tusind som jeg mangler, til at kunne "launche" med god samvittighed og sikkert grundlag. Jeg kunne spamme eller sende en million breve, men ingen af mulighederne er nogle jeg gør brug af:).....Håber mit spørgsmål gir mening, ellers vil jeg godt vide det. 2. Har nogen et forslag til hvordan jeg bedst kontakter tv-selskaberne og hører om det enten har nyhedsværdi eller er grundlag for anden tv-dækning......Kan jo bare kontakte dem men måske nogle herinde har et tip. Vi er jo kræmmere ikk he he..........Go søndag til alle Venlig hilsen Michael Jensen |
strategi
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)