Hej |
Ville lige gøre opmærksom på, at vi har fundet og accepteret en løsning - Tak for den hurtige respons:)
Hej |
Ville lige gøre opmærksom på, at vi har fundet og accepteret en løsning - Tak for den hurtige respons:)
|
Vi var så heldige at finde et par 15årige, der ville gøre det for en billig penge:) De gør det hovedsageligt for interessens skyld, og bad om ikke at blive refereret til nærmere. Du må finde dine egne knægte:p |
Held og lykke med den nye hjemmeside. Skriv lige webadressen, når i kommer så langt :-) |
Det viser sig, at de er interesserede alligevel, så vil da lige give dig en mail du kan kontakte de herlige knægte på:) Mail: thepro2004@gmail.com
Og slutteligt, så blev det til denne herlighed: www.raadgivningsbutikken.dk. Den opfylder vores krav til fulde, da den primært skal fungere som kontakt og "afklarings"-hjemmeside.
PS. Den er stadig under opbygning, og derfor er flere af siderne i skrivende stund stadig under opbygning;) |
Det synes jeg at i er sluppet rigtig godt fra. Siden virker grafisk langt mere professionel i forhold til min forventninger som var farvet af at i ville have det til billige penge og at det var nogle knægte der producerede hjemmesiden. Held og lykke med det.
|
Fantastisk flot hjemmeside. Det havde jeg sgu ikke regnet med! Må indrømme jeg var ligesom overstående meget skeptisk, men det jo blevet et rigtig flot resultat. Held og lykke. |
Jeg ville måske lige pille lidt ved overgangen i siderne fra baggrund til indhold - det virker lidt udtværet. |
Jeg kan rigtigt nok se, at der er form for overgang med lidt sort - Men jeg syntes nu fint om den overgang, selvom jeg aldrig nærmere specifikt, har lagt mærke til den:) |